Aviseringar
Rensa alla

En svensk familj kostar.... [Läs]


Ämnesstartare

oss mer än vi tror
flugbiljett till thailand e mkt dyrt o ni vet väl att svenssons gillar o åka dit för prostituion.
de tar me sig hem sjukdomar som kostar mkt mkt för läkarmedel i durt i dagens samhälle
ca 50500 tusen medlemmar hängar på nordisk.nu
istället fö att jobba
o klagar på saker som mjällschampoo cause den gillar alla färger utan VIT vilket e rasistiskt
ut o jobba o bidra till svenska samhället istället fö att diskutera aftonbladets artiklar lr hur en vit blond snugg kvinna knullar en chocolate. d e väl ba bra att vidga sina vyer lr fitter

svenskar dricker också mkt öl o äter gärna fet mat vilket bidrar till en kula på magen
det i sig bidrar till sjukdomar. blattar tkr mer om bubbel o rött vin vilket e nuttigt
svenskar e även väldigt inåtvända o icke sociala vilket bidrar till mindre samlag och mindre bäbisar just därför finns d mer blattar i sweden cause u dont know how to fuck


   
Citera
Ämnesstartare

sen alla dessa Fterblivna svennsonns...tjockisar som kommer hem från b krogar... MEN LÄÄÄÄEEEFFFFEEEEEEE VÄNTA PÅ MEYYYYYY.... d låter så Fterblivna skärp er för helskotta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

os

mmm, haller meed!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e sj svensk så säg ej jag e razzse[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

d låter så Fterblivna skärp er för helskotta

ok ska skärpa mej[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

ok ska skärpa mej[crazy][crazy]

ha ha ha bra att min txt når ut till nåra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahaha [love]
ägd sheriff


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen har konstigt nog inte kommenterat den här tråden...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Sheriffen har konstigt nog inte kommenterat den här tråden...

Det har du faktiskt rätt i. Mycket, mycket märkligt tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

flugbiljett till thailand e mkt dyrt

Dom har troligtvis jobbat och sparat till den biljetten.

Angelize:

svenssons gillar o åka dit för prostituion.

Samtidigt som en thailändsk familj får pengar så dom kan få mat på bordet.

Angelize:

de tar me sig hem sjukdomar som kostar mkt

Inte särskilt många tror jag.

Angelize:

ca 50500 tusen medlemmar hängar på nordisk.nu

Så alla som är medlem på ett forum är arbetslösa? Dom flesta hänger nog där efter skolan eller jobbet.

Angelize:

istället fö att diskutera aftonbladets artiklar lr hur en vit blond snugg kvinna knullar en chocolate

Har jag aldrig sett dom diskutera där.

Angelize:

svenskar e även väldigt inåtvända o icke sociala

Är väldigt olika. Finns många som stämmer in på det där och många som inte gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Har jag aldrig sett dom diskutera där.

Skojar du? De drar ju jämt upp artiklar där sådant förekommer och de diskuterar hur otroligt dåligt det är att som vit kvinna smutsa ner sig med en mörkhyad man! Då är man döden värd. [badgrin]

Är du blind?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Är väldigt olika. Finns många som stämmer in på det där och många som inte gör det.

Mm, svenskar är väldigt olika. Men invandrare, de jävlarna är exakt likadana! [zzz]


   
SvaraCitera

Angelize:

flugbiljett

Words [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

De drar ju jämt upp artiklar där sådant förekommer och de diskuterar hur otroligt dåligt det är att som vit kvinna smutsa ner sig med en mörkhyad man! Då är man döden värd. [badgrin]

Okej, ärligt talat har jag knappt varit inne där, har endast hänt någon gång. Men jag har svårt att tro att det skrivs ofta sådär, men du kanske har rätt.

Konsumtionshets:

Men invandrare, de jävlarna är exakt likadana! [zzz]

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Nej.

Nä visstja, de snygga tjejerna fick ju stanna. [rolleyes]


   
SvaraCitera