Aviseringar
Rensa alla

En Svensk gick före mig i kön på ICa


Ämnesstartare

Du skulle sagt till honom! Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Du skulle sagt till honom! Icke!

han låtsades inte höra

isola:
Du skulle lett och sagt ursäkta jag stod här i kön och om hen inte lyssnat trampat hen hårt på foten.

vill inte bråka, men tänkte slå ner honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: han låtsades inte höra

Tråkig att höra fan, vilken jävel Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

vill inte bråka, men tänkte slå ner honom

Bra att du inte gjorde det, hade varit dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Bra att du inte gjorde det, hade varit dumt.

jaa. men jag blir arg och det är så tråkigt att behöva stå ut med att folk kan göra så utan att något händer. då tror han det är okej. och visst d gjorde typ inget men jag tyckte inte han skulle gått före mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade inte ens kunnat slå honom. jag bara tror jag är så stark, men är skit klen i verkligheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jaa. men jag blir arg och det är så tråkigt att behöva stå ut med att folk kan göra så utan att något händer. då tror han det är okej. och visst d gjorde typ inget men jag tyckte inte han skulle gått före mig.

Självklart att du blir arg, vem hade inte blivit det. Men egentligen är det ju en småsak, som är ganska vardaglig. Och tyvärr hjälper det heller inte att öppna munnen och säga emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Självklart att du blir arg, vem hade inte blivit det. Men egentligen är det ju en småsak, som är ganska vardaglig. Och tyvärr hjälper det heller inte att öppna munnen och säga emot.

bättre låta de vara å inte störa sig för mkt på sånt^^,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

bättre låta de vara å inte störa sig för mkt på sånt^^,

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag låter ingen smita före oavsett ursprung. Kankse skulle acceptera om det var 1 söt tjej eventuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Jag låter ingen smita före oavsett ursprung. Kankse skulle acceptera om det var 1 söt tjej eventuellt.

Ja, men det är en viss skillnad! Men då ska det till att hon är VÄLDIGT söt i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fyfan jävla idioter de tror fan att de äger det här landet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är rätt typiskt för gamla människor att göra så mot tonåringar. en del av dem anser sig ha rätt över tonåringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på att han dör snart, lite kul måste han få ha.


   
SvaraCitera

På min tid hade pensionärerna respekt för folk! >:( MEN SÅ FÅR MAN VÄL INTE SÄGA I DET HÄR LANDET.


   
SvaraCitera