Aviseringar
Rensa alla

En svensk tvåstatslösning?


Ämnesstartare

Nu är det ju så att Sverige som land är på väg att kollapsa och inga partier som har inflytande i Sverige idag vill göra något åt det så vore inte det bästa en tvåstatslösning där Sverigevänliga kan få ett eget land precis som Palestinierna och Kurderna vill ha? Ett land, ett folk. Så då slipper vi dessa PK politiker som inte gör något nytta för Sverige och ni som ogillar oss som röstar på SD slipper oss i samma veva och vi kan få leva i ett svenskt Sverige?


   
Citera

låter bra. vad känner du för gotland? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sinnessjuk uns: låter bra. vad känner du för gotland?

Det är precis det jag tänkt mig faktiskt. Det är bra med vatten som gränsa. Sedan kanske vi kan ta Öland också. Skulle vara så jävla skönt att slippa bo i ett land med massa halvapor överallt som beter sig som idioter.


   
SvaraCitera

jag tänker stockholms län kan jag ta för mig själv :3


   
SvaraCitera

Sheriffen: slippa bo i ett land med massa halvapor

oh my Gråter

är positiv till en folkomröstning om förslaget.


   
SvaraCitera

Even tho det är att gå åt helt fel håll i utvecklingen mot en enad värld, så är jag positiv till en folkomröstning om förslaget. 


   
SvaraCitera

intressant.
undrar dock hur du tänker att ni sdare ska försörja er? en stor del av er torde äta mer av välfärden än vad ni bidrar med. men det kanske är okej att försörja dem så länge de är vita?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är Time igång och rensar här.


   
SvaraCitera
time
 time

Sheriffen:
Nu är Time igång och rensar här.

Ja, med oerhört god anledning. Sista varningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: undrar dock hur du tänker att ni sdare ska försörja er? en stor del av er torde äta mer av välfärden än vad ni bidrar med. men det kanske är okej att försörja dem så länge de är vita?

Jag tror massor av kompetenta och arbetsföra människor skulle vilja flytta till det landet och slippa betala för alla era hundratusentals värdelösa MENA människor som ni tagit hit. Och dom som ens varit på den mörka sidan ska aldrig få komma in i det landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas inte jag blir bannad för värdelösa. Så illa är det inte.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Jag tror massor av kompetenta och arbetsföra människor skulle vilja flytta till det landet och slippa betala för alla era hundratusentals värdelösa MENA människor som ni tagit hit. Och dom som ens varit på den mörka sidan ska aldrig få komma in i det landet.

haha alltså snälla.....
flytta till danmark eller dylikt och ta med dig dina partikamrater plz.


   
SvaraCitera

jag vet inte om det finns sverigedemokrater som alls förstår ekonomi, jag har då aldrig sett tecken på det. så det vore ju ett spännande experiment. jag förutsätter då att endast kompetens inom partiet utnyttjas, och att landet har egen centralbank och valutapolitik. skulle bli ett episkt haveri.


   
SvaraCitera

Sheriffen: den mörka sidan

vilken är det? 


   
SvaraCitera

player one: och att landet har egen centralbank och valutapolitik.

det är alltså fyrtiotusen miljarder i svenska kronor


   
SvaraCitera