Aviseringar
Rensa alla

En tik blev hjälte i Chile – räddade valpar ur brinnande hus


Ämnesstartare

WhoIsThatGirl:

oavsätt

vad är deeet[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoIsThatGirl:

människa eller djur

jag trodde mänskor va jur[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är alltid bra att göra vad en kan för att rädda andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vad är deeet

Ett ord man kan säga ist för varesig det är en männsika eller djur.

Tickstart:

jag trodde mänskor va jur

Tickstart:

chile skulle använda ungarna till nåt speciellt innan branden skedde heller, det hade gjort absolut noll skillnad om de dött eller ej

Om du nu anser att människor är djur är lika mkt värda genom att antyda att männsikor är djur, hade du tyckt att de va skit samma om en männsika dog då?

Jag tycker att varje levande varelse är lika mycket värd som alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoIsThatGirl:

Om du nu anser att människor är djur är lika mkt värda genom att antyda att männsikor är djur, hade du tyckt att de va skit samma om en männsika dog då?

jag tror ej på värden, konstaterar bara att mänskor också är jur :$

WhoIsThatGirl:

Jag tycker att varje levande varelse är lika mycket värd som alla andra.

wow, så varje individ == alla andra [blush][blush] äh lyssna inte på mej jag bara nit pickar idag!!!! ignorera mej, svara inte ens, försöker inte reta dej ok
hejdå :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoIsThatGirl:

Jag tycker att varje levande varelse

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love]

Såg på animal planet att en katt räddat flera familjer från att brinna inne också. Djur är så bäst.
Jag drömde inatt att det brann i ett par svarta trosor, det var gamla tändstickor som någon hade försökt tända inne i det kala rummet innan jag och min gamla kompis/den nakna barbien kom in i det rummet och blonderade håret. Min katt gömde sig under sängen i det brinnande rummet och jag försökte få ut henne samtidigt som jag försökte få alla att förstå att det brann. Min pappa var död sa någon till mig och jag sade att det var han inte alls det för jag hade pratat med honom senast i maj. Sen hittade jag honom. Han gick och bar på kuddar. Min morsa var också med på ett hörn. Jag förklarade för henne att hon kunde inte gå på den tunnatunna isen över vattnet i flera timmar för att komma till andra sidan utan var tvungen att ta en annan väg för att inte dö. Till slut fattade hon.
Jag behövde låna tefefonen hos en granne, samma grannar som jag sist hade när jag bodde i mitt barndomshus. Jag fick telefonen men jag bara grät och grät.


   
SvaraCitera