Aviseringar
Rensa alla

En till klottertråd om mig själv, bara


Ämnesstartare

Från och med nu ska jag än en gång bli en sån där dryg jävla fjortis som hatar allt och alla. Killar ska ha stora monsterkukar, världens bröstmuskler, starka armar och vara coola för att ens få prata med mig. Tjejer ska vara renrakade med brun utan sol och en midja smalare än min handled för att bli accpterade[mad]

...Kommer kanske aldrig hända. Fick bara utbrott efter all hårborttagning på mig själv.

Ska man göra någonting som i boken "fyra alternativ" och lägga i lappar i en påse som man plockar ur en gång i veckan. På lappen ska det stå olika utmaningar, som at raka hela fittan, träffa random från internet, stirra på en kille du fastnat för, ta initiativet och prata med killen på skolan, gå till skolan med den enda tighta klänningen du har...

...Kom inte på fler frågor.

?


   
Citera
Ämnesstartare

Nån sa har man inget snällt att säga behöver man inte säga något alls, så jag säger inget.

Men bumpar tråden eh [crazy]


   
SvaraCitera

Harpyja:

träffa random från internet

Do it! [blush]

Harpyja:

stora monsterkukar, världens bröstmuskler, starka armar och vara coola

Eller det var inget förresten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Tjejer ska vara renrakade med brun utan sol och en midja smalare än min handled för att bli accpterade[mad]

Sterd:

Eller det var inget förresten...

ääh lugna nerej, går säkert o lura henne, hone säkert bi också [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Killar ska ha stora monsterkukar, världens bröstmuskler, starka armar och vara coola för att ens få prata med mig.

Så om man är mes med liten penis, tjockis tuttar och nördarmar, då får man typ inte ens titta på dej eller?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

liten penis

hahahaha "kebu" första gången jag skrattar åt ditt nick... keebu, ke bu ke bububu

[blush][blush][blush][blush] jag mår bra, gonatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

hahahaha "kebu" första gången jag skrattar åt ditt nick... keebu, ke bu ke bububu

jag mår bra, gonatt

varför citerar du liten penis och varför skrattar du åt mej?[mad][mad][mad][mad]

men godnatt på dej gullet, dröm sött om min penis[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

varför citerar du liten penis och varför skrattar du åt mej?[mad][mad][mad][mad]

[bigsmile][bigsmile][blush][blush]

kebu12:

men godnatt på dej gullet, dröm sött om min penis[wink]

drömde inte [sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

drömde inte

var vaken och hade i tankarna hela natten?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

var vaken och hade i tankarna hela natten?[wink][wink][wink]

japp [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Psychedelic trance or psytrance is a form of electronic music characterized by hypnotic arrangements of synthetic rhythms and complex layered melodies created by high tempo riffs. It first broke out into the mainstream in 1995 as the UK music press began to report on the exploding trend of Goa trance. Since then the genre has diversified immensely and now offers considerable variety in terms of mood, tempo, and style. Some examples include melodic, full on, dark, progressive, suomi, psybreaks and psybient.

Källa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

japp

önskar nog du hade den där i dej[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

önskar nog du hade den där i dej[wink][wink]

kissekatten mmjaou, ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

kissekatten mmjaou, ja!

kalla den vad du vill, baby[wink]


   
SvaraCitera
Flash

Harpyja:

Fick bara utbrott efter all hårborttagning på mig själv.

Ta inte bort hår så slipper du få utbrott?

Dold text: Har jag missupfattat trådens budskap?


   
SvaraCitera