Aviseringar
Rensa alla

En tjej i klassen


Ämnesstartare

Hej jag har varit kär i en tjej lite till och från sen lågstadiet och vi har gått i samma klass ända tills nu i nian. Jag har aldrig vågat säga hur jag känner. Vi var mycket med varandra i både låg och mellan stadiet men i högstadiet blev det mycket mindre och nu förtiden kanske vi mäst sägger hej och hej då till och från skolan. Så imorgon är sista dagen I skolan och sen går vi skilda vägar. Jag känner att jag måste åtminstånde ha kvar henne som en vän och imorgon blir sista dagen jag får en chans att prata med henne.

Hon är inte typen som värkar bry sig mycket om killar utan är mest med sina kompisar hela tiden.

Så vad ska jag nu säga till henne imorgon? ska jag säga att jag tycker om henne eller ska jag bara säga att vi kanske skulle ses någon gång nu när vi inte ses i skolan? Eller ska jag säga eller göra någonting helt annat?


   
Citera
Paseo

Jag skulle sagt att jag tycker om henne.
För jag vet att om jag själv hade fått höra det sista skoldagen hade jag tyckt det var otroligt gulligt.


   
SvaraCitera

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet bara inte om jag kommer att våga göra det


   
SvaraCitera
Paseo

AnonymXD:

Jag vet bara inte om jag kommer att våga göra det

Jodå, det känns jobbigt och svårt, men klart du vågar. Kan ju vara lite klyschig och säga "vad har du att förlora"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men borde jag inte ha större chans att iallafall få träffa henne mer om jag typ bara frågar om vi ska ses någon dag istället?


   
SvaraCitera
Paseo

AnonymXD:

Men borde jag inte ha större chans att iallafall få träffa henne mer om jag typ bara frågar om vi ska ses någon dag istället?

Asså, jag vet inte om jag är konstig, men jag hade hellre velat träffa dig om du sa att du tycker om mig. Men som sagt, människor är ju väldigt olika. Jag antar att du vet bäst eftersom du känner henne, det gör ju inte jag.


   
SvaraCitera

Säg att du inte vill att er vänskap skall förmultna nu när skolan slutar och be om hennes nummer.
Du har ingenting att förlora. Absolut ingenting. Ärligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att jag inte har något att förlora jag vill bara se till att vänskapen inte tar slut och kanske vi kan umgås ännu mer.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Säg att du inte vill att er vänskap skall förmultna nu när skolan slutar och be om hennes nummer.
Du har ingenting att förlora. Absolut ingenting. Ärligt.

AnonymXD:

Jag vet att jag inte har något att förlora jag vill bara se till att vänskapen inte tar slut och kanske vi kan umgås ännu mer.

DET VAR JU FÖR FAN PRECIS VAD HAN SA!!! (mini rage)


   
SvaraCitera