Aviseringar
Rensa alla

En tjej spanade på en kille när han kramade en annan tjej


Ämnesstartare

men låtsades som ingenting när de var klara. är det vanligt? hon gick inte ens fram och kramade honom... 


   
Citera
Ämnesstartare

http://www.svtplay.se/video/1723824/morgonpasset

hoppa till runt 08:57:00


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag undrar vad hon tänkte Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avundsjuka. Eller så är det då han blev intressant, då han redan har tjej. Någon rivalgrej, kanske. Nej, jag gissar bara.


   
SvaraCitera
reben

hon kanske tyckte hon kände igen hnm ??? men kanske inte ville hälsa elr märkte att d inte va han?? 

kan oxo va att hon va att hon va svartsjuk för hon gillade honom men inte ville visa d 

elr så kan d va att hon tkte d va konstigt sån snygg kille hade så ful tjej o bara stannade upp o blev helt förvånad o va tvungen o kolla ?? sen skämdes över sina elaka o smutsiga tankar

kan oxo va att hon e bitter o inte gillar när folk visar kärlek öppet men inte kunde hålla ögonen borta pga nån sjuk masochism elr självskadebeteende?? sen skämdes o va tvungen o titta bort för att sen gå hem o gråta i sin ensamhet

elr så kramar hennes pojkvän aldrig henne o e ledsen över d o bara kollar med längtande blick efter lite närhet o levde sig in i situationen men man kan ju inte bara stå o stirra på folk så kollade bort

öht e de ju oartigt o stå o stirra på folk bra anledning till att kolla bort sen

finns många förklaringar men här har du några exempel =) varsågod 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:
http://www.svtplay.se/video/1723824/morgonpasset

hoppa till runt 08:57:00

sändingen är ej åtta timmarlång så det går ej att hitta 08:57:00  och ingen kramas i 08-57. eller menade du klockslaget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

sändingen är ej åtta timmarlång så det går ej att hitta 08:57:00  och ingen kramas i 08-57. eller menade du klockslaget?

tiden har ändras nu är det kanke runt 02 något tror jag,...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

sändingen är ej åtta timmarlång så det går ej att hitta 08:57:00  och ingen kramas i 08-57. eller menade du klockslaget?

02:27 typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

tiden har ändras nu är det kanke runt 02 något tror jag,...

jag har tittat jättelänge och ingen fysisk kontakt har visats :((((((((((((((((((((8888888


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jaha, timme två! hallå skriv det dåååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon smörjde ju in läpparna samtidigt och  blev väl förvånad av att hanna hoppade på honom typ men hon verkar ju ej spec sur. hon hade ju inte pratat med honom så hon hade ju ingen anledning att krama honom sedan.


   
SvaraCitera

isola:
hon smörjde ju in läpparna samtidigt och  blev väl förvånad av att hanna hoppade på honom typ men hon verkar ju ej spec sur. hon hade ju inte pratat med honom så hon hade ju ingen anledning att krama honom sedan.

så när händer det tidsmässigt?^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

så när händer det tidsmässigt?^^

börja vid 02.27.18


   
SvaraCitera

isola: börja vid 02.27.18

Hör bara musik då precis efter Torbjörn har pratat klart.


   
SvaraCitera