Aviseringar
Rensa alla

En tråd för ÄRR


Ämnesstartare

Har ett litet litet på ena vaden också, efter att ha fått en fiskekrok i den. Men kompisen jag var hemma hos hade lyckligtvis en mamma som var sjuksköterska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett på handen efter ett såkallat bögtest. På knogarna, jag var arg. ett på insidan av underläppen, jag ramlade när jag var liten. Sidan av underläppen efter piercing, tungan efter piercing. Sen massa småärr lite överallt. Speciellt på fötterna från några år som konståkare.


   
SvaraCitera

hjortpojken:

åldersgräns på UM snart tack

eller sluta prata som om du vore 50.


   
SvaraCitera

Jag tog en bild men det syntes inte [sad]

Min förra hund bet mig på handen när jag var liten. Vänstra ringfingret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett stort, stort ärr på ryggen som går längs hela ryggen typ precis under där bröstkorgen börjar. Är fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde kräva pengar från Nike, ty jag går omkring och gör reklam för dem genom att ha deras logga på handen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång skrapade jag armbågen och har något konstigt ärr där nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Kommer nog bli ett schysst ärr av detta tyvärr. Hyvlade upp armen när jag tappade två skåp förra veckan.

Har väl lite andra småärr på armarna och benen från när jag var en unge och sen har jag ett vattkoppsärr på näsryggen och ett litet vid sidan av överläppen där en piercing suttit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

bild kanske kommer

hoppas[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

hoppas[blush]

[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärr från blindtarmsoperation.
Ett på knät pga ramlade rakt på en spetsig jävla sten.
Sedan på ryggen, vet inte om det är ärr eller massa rivmärken, hur som helst så går det inte bort. rätt störande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har maaaaassa småarm på armar och händer, mkt pga att jag jobbar som snickare..
har ett ärr bakom örat för att jag har opererat trumhinnan och då var dem tvungen att göra ett snitt för att operera GÖTT..
sen har jag ett rätt gött ärr av en metkrok på fingret och ett annat på fingret för att jag slog sönder ett akvarium med 60 liter vatten i, det var också gött [y]


   
SvaraCitera
Lisa_

Två ärr som sitter på den vänstra höften, ett ärr som sitter på den högra efter höftoperationer.

Sen så har jag ett ärr på den vänstra tummen, sågade mig i tummen på träslöjden. Har ett litet ärr i höger handflata för att jag skar upp mig på bussbältet i bussen. Och har några ärr på knäna från barndomens aktiviteter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemska aterom lämnade keloidstyggelser på mig. De är dysmorfogena. [sad]


   
SvaraCitera

har ärr på båda mina fötter (vid "knölen" innan stortån) efter brännmärken jag fått av att släpa dem på diverse judo- och karatemattor.
har några ärr efter födelsemärken jag tagit bort, ett på ena handleden och lite andra random ärr som jag inte vet hur jag fått

har ingen kamera här så har en bra ursäkt för att inte ta kort[wink]


   
SvaraCitera