Aviseringar
Rensa alla

en tråd om ett ämne (som ni väljer)


Ämnesstartare

vad vill ni se diskuteras/vara med och diskutera? det är väl vanligt att man har något man tänker på men kanske inte är insatt nog eller har ork för att författa en tillfredsställande trådstart om...

iofs finns väl google för det... heh... vi kör iaf!


   
Citera
Ämnesstartare

zzzapp piow 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle vilja se en seriös diskussion gällande för och nackdelar med cannabis...tänkte jag skriva men sen blev det plågsamt uppenbart hur smalt detta forum är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu ifrågasätter jag min existens här, vad ska vi prata om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pew pew


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk har ju t.o.m slutat flörta här? inte haffat på år o dar.. kanske för att jag varvat skiten Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad det finns för fördelar med att inte delta i samhällsdebatten

är man en sämre människa då eller helt enkelt lämpad för annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men seriöst, folk har väl slutat flörta? allt har stagnerat och allt passion är försvunnen? eller så sker det mer i det tysta nu... larvigt isf


   
SvaraCitera

space kitty: nej men seriöst, folk har väl slutat flörta? allt har stagnerat och allt passion är försvunnen? eller så sker det mer i det tysta nu... larvigt isf

Ska vi flörta lite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: vad det finns för fördelar med att inte delta i samhällsdebatten

är man en sämre människa då eller helt enkelt lämpad för annat

sexigt, funderar på liknande rätt mycket.

man bör deltaga tills man är klar, sen ska man göra sådant som har betydelse

: D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Ska vi flörta lite?

känns som att du har lite på g ändå, stämmer det? Blink

"jag har fru och barn sen två år tillbaka"


   
SvaraCitera

space kitty: känns som att du har lite på g ändå, stämmer det? 

"jag har fru och barn sen två år tillbaka"

Finns gott om plats i mitt hjärta kittyboi Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var väldigt rofyllt att få skriva i denna tråd.. vill skriva av mig om ting men ser inte poängen att göra det på ett strukturerat sätt, tack för att ingen låst den.. "än"


   
SvaraCitera

space kitty:
det var väldigt rofyllt att få skriva i denna tråd.. vill skriva av mig om ting men ser inte poängen att göra det på ett strukturerat sätt, tack för att ingen låst den.. "än"

Vill se om det blir någon faktisk diskussion om något. Är det för rörigt så hör det nog snarare hemma i Mina tankar-tråden eller liknande. No pressure. Blink


   
SvaraCitera
mynona

space kitty:
folk har ju t.o.m slutat flörta här? inte haffat på år o dar.. kanske för att jag varvat skiten Skadeglädje

Tänk om det sker i det fördolda...? Vem vet vad som pågår i pm:ns värld. Har ibland funderat på om blomkrukor verkligen är allt folk talar om i pm men vad vet jag om sånt. 

För övrigt: Varvat? FAST NÄIcke!


   
SvaraCitera