Aviseringar
Rensa alla

En undran.


Kablash__:

gillar att skriva på um ibland.

[love]

ont nej, du är såklart ensam.
i hela världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

att måla är som att skriva en historia, jag tittar inte på en bild för att se färger, jag tittar på en bild för att jag vill avkoda historien bakom den, konst äger..

Grottmålningar äger också..

Kanske. Ord är vackrare.
Målningar är vackra, man kan skapa en historia, en känsla, en text.


   
SvaraCitera

Spiritsoul:

Kanske. Ord är vackrare.
Målningar är vackra, man kan skapa en historia, en känsla, en text.

Du är definitivt en människa <3
Om du skriver någonting så lägg gärna ut det så man får läsa 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Du är definitivt en människa <3
Om du skriver någonting så lägg gärna ut det så man får läsa 😀

Är jag verkligen det? I sådana fall en olycklig en.
jag skriver något minst varje dag. Överlever inte annars.


   
SvaraCitera

Spiritsoul:

Är jag verkligen det? I sådana fall en olycklig en.
jag skriver något minst varje dag. Överlever inte annars.

Är du olycklig :S?
Varför är du det SpiritSoul?
Jag tar tillbaka att ditt namn är konstigt, Spirit och Soul är inte lika töntigt som Ninja Assasin..
Ninja assasin.. Pff..
Fan va spö dom borde ha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Är du olycklig :S?
Varför är du det SpiritSoul?
Jag tar tillbaka att ditt namn är konstigt, Spirit och Soul är inte lika töntigt som Ninja Assasin..
Ninja assasin.. Pff..
Fan va spö dom borde ha..

Nä du behöver inte ta tillbaka det. Alla har vi olika åsikter om allt, eller hur?


   
SvaraCitera

Spiritsoul:

Nä du behöver inte ta tillbaka det. Alla har vi olika åsikter om allt, eller hur?

Så jävla sant [bigcheers]

Men jag ser så mycket under i livet, så blir förvirrad när jag träffar folk som inte hittat sin egna unika mening med livet.
Men, om jag delar med mig av min lycka så kan den aldrig dö med mig, därav göra mig odödlig, sångerna jag sjunger under mitt liv ska eka i generationer och gå i graven när männskligheten kommer till sitt sköna slut ^^

OM man begraver sig själv med alla sina skatter ( lyckan ) och stänger alla fönster finns det ingen chans att man kan dela med sig med dom..

ett råd, var självisk, bry dig om dig själv och lär älska dig själv innan du försöker dig på att älska någon annan, om du försöker älska någon som heller inte lärt sig älska sig själv så är det som två luffare som tigger pengar ifrån varann..

Lycka till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Lycka till 🙂

Tack. Det var annorlunda skrivet, men fint 🙂 och får en att tänka. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstnärliga människor är oftast olyckligare har min ömma moder sagt. Du får se på det från den ljusa sidan och kämpa på så gott det går. Fortsätt skriv om det gör dig lycklig. Du är en inspiration!


   
SvaraCitera

Spiritsoul:

Tack. Det var annorlunda skrivet, men fint 🙂 och får en att tänka. [y]

Du har det inom dig, ge inte med till ledsamheten, våra förfäder odlade på bra gener så jag litar på att du klarar av att fcka upp ledsamheten och ta kontroll över ditt egna liv med logik och kärlek 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar att skriva bullshit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Konstnärliga människor är oftast olyckligare har min ömma moder sagt. Du får se på det från den ljusa sidan och kämpa på så gott det går. Fortsätt skriv om det gör dig lycklig. Du är en inspiration!

Tack. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Du har det inom dig, ge inte med till ledsamheten, våra förfäder odlade på bra gener så jag litar på att du klarar av att fcka upp ledsamheten och ta kontroll över ditt egna liv med logik och kärlek 😀

Ja du, vi får väll se hur det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar vet jag inte om jag gör men jag brukar göra det för att rensa huvudet lite. Dessvärre har jag tappat förmågan att skriva så det var ett par månader sedan jag fick något skrivet. Men jag jobbar på att hitta formen igen. Men lätt är det inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Dessvärre har jag tappat förmågan att skriva så det var ett par månader sedan jag fick något skrivet. Men jag jobbar på att hitta formen igen. Men lätt är det inte!

Man gör det. Jag gör det ibland och det är jättejobbigt, speciellt när man verkligen vill skriva av sig men inte får fram några ord.
Jag gör det ibland men inte under längre tid, fast visst, jag skriver en bok kan man väll säga och jag har fastnat.


   
SvaraCitera