Aviseringar
Rensa alla

en vän till mig har något att berätta för er


Ämnesstartare

jag och min vän bobbo spelade precis in detta, jag hoppas att det uppskattas. han har även precis registrerat sig på um, så jag lämnar i princip tråden här, tror jag. lätt sevärt.

mycket nöje.


   
Citera
Ämnesstartare

det vet vad jag kommer säga... 22? lite försent.

vi fattar. du HAR kpmåisar, även då ingen tror det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kollat på hela videon och tyckte det var supertrevligt, och dessutom endast till UM och allt [blush] Ser fram emot mer och hälsar Bobbo välkommen!


   
SvaraCitera

tyckte det var fint


   
SvaraCitera

Outro:

Ser fram emot mer och hälsar Bobbo välkommen!

Och välkommen känner jag mig!

Chuikov:

tyckte det var fint

Stort danke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

det vet vad jag kommer säga... 22? lite försent.

vi fattar. du HAR kpmåisar, även då ingen tror det

hög?

Outro:

Har kollat på hela videon och tyckte det var supertrevligt, och dessutom endast till UM och allt [blush] Ser fram emot mer och hälsar Bobbo välkommen!

mhm. personlig marknadsföring är framtiden. jag gillar lite att jag är i en position att banka på någons dörr mitt i natten på en onsdag, helt från ingenstans, säga åt denne att vi ska spela in något, gå tre meter och leta upp någon som har en kamera, och sen göra det. och sen posta det. folk borde göra det oftare.


   
SvaraCitera

Varför utsätta sig för något så smaklöst och fisförnämt småpretentiöst som UM :c

Trevlig nattmusik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag gillar lite att jag är i en position att banka på någons dörr mitt i natten på en onsdag, helt från ingenstans, säga åt denne att vi ska spela in något, gå tre meter och leta upp någon som har en kamera, och sen göra det. och sen posta det. folk borde göra det oftare.

Ja! Jag tycker att det var ett fint initiativ. [smile] Önskar att jag var lite mer så, eller snarare att jag hade nära och bekanta som var mer så. Och att, ja, mer folk i allmänhet borde göra så, som du sa. Världen vore lite roligare då!


   
SvaraCitera

Miceparade:

Varför utsätta sig för något så smaklöst och fisförnämt småpretentiöst som UM :c

Pretto vet jag inte, har i och för sig inte någon erfarenhet av siten så, jag kan ha fel.
Jag litar nog helt enkelt på min marknadsföringsansvarige. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bobbo:

Pretto vet jag inte, har i och för sig inte någon erfarenhet av siten så, jag kan ha fel.
Jag litar nog helt enkelt på min marknadsföringsansvarige. [bigsmile]

nu får du det att låta som att jag uppmanade dig att registrera dig, så var det ju inte. jag tvår mina händer. men det är förmodligen en bra grej om man är vaken på cp-tider.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

nu får du det att låta som att jag uppmanade dig att registrera dig, så var det ju inte. jag tvår mina händer. men det är förmodligen en bra grej om man är vaken på cp-tider.

Sant, förvisso.
Skål för cp-tider!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bobbo:

Sant, förvisso.
Skål för cp-tider!

vill du skåla så får du väl göra det i vodka, kommer du med glas så har jag lite över.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

vill du skåla så får du väl göra det i vodka, kommer du med glas så har jag lite över.

Jag är där om 1 minut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är förmodligen en bra grej om man är vaken på cp-tider.

Mycket sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant:)


   
SvaraCitera