Aviseringar
Rensa alla

Enformigt...


Ämnesstartare

Alla singelkillar lär väl kommentera "omg du får ju ligga, varför klagaru" men det blir sjukt enformigt med missionären och ridande. Första gången vi hade sex frågade jag om vi kunde köra doggy, det slutade med pinsam tystnad så jag utgår ifrån att hon inte kan några ställningar, jag letade upp en länk fråne existenz med 101 ställningar, ska man bara dra iväg den till henne på MSN "lär dig nått kvinna" eller är det mitt jobb som kille att vara någon slags instruktör?

Seriösa OCH oseriösa svar uppskattas, ett gott skratt förlänger livet... 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

polkagrisn:

"lär dig nått kvinna"

[love]


   
SvaraCitera

polkagrisn:

eller är det mitt jobb som kille att vara någon slags instruktör?

[confused]

varför frågar du henne inte bara om ni kan göra något annat? man behöver inte kunna namnen på alla ställningar för att kunna utföra dom


   
SvaraCitera

Jag är singelkille och säger:
lär dig vad sex handlar om istället för att klaga på missionären och att rida

ägd


   
SvaraCitera

hur fungerar kommunikationen mellan er?

/mvh psykolog


   
SvaraCitera

Kedja fast kärringen i den ställning du önskar.


   
SvaraCitera

men euw? har ni sex!? :S


   
SvaraCitera

retstickan:

hur fungerar kommunikationen mellan er?

haha, inte så bra märker du väl?


   
SvaraCitera

Men ofta man frågar: "Kan vi köra doggy"

Man börjar ju med missionären eller nån annan liggande ställning som verkar lämplig sen bänder man bara kvinnan till önskad position efter några minuter.

Eller drar ut tasken och säger: "Ställ det på alla fyra". Om man visar att man räknar med att hon kommer göra det så gör hon det och det blir ingen pinsam tystnad.

Om hon motförmodan vägrar pga sjukt stor och otorkad röv så slumpar man bara annan ställning och diskuterar saken efter [no-no]


   
SvaraCitera

polkagrisn:

ridande.

brukar hon rida barbacka? i hagen, i skogen, i paddocken?


   
SvaraCitera

mm det gäller att inte göra henne tveksam!!! visa vem som bestämmer [no-no]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

otorkad röv

ne fyfan. om man nu ska se ena parten som ett objekt så hade jag inte vänt på steken igen. hade tagit mitt pick och pack och gått hem! med bestämda steg.


   
SvaraCitera

Renesmee:

ne fyfan. om man nu ska se ena parten som ett objekt så hade jag inte vänt på steken igen. hade tagit mitt pick och pack och gått hem! med bestämda steg.

Vem har sagt att man ska se nån som objekt [tard]
Man måste ju ge och ta för att det ska funka. Sen får man givetvis ge lite utrymme till den andra partnern också om hon nu skulle vilja piska eller nått.


   
SvaraCitera

Renesmee:

haha, inte så bra märker du väl?

menade annars såklart! och om det fanns möjlighet till att få in lite sexprat [smile]. eller om deras kommunikation är jätte dålig i övrigt också.. då blir det svårare


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Sen får man givetvis ge lite utrymme till den andra partnern också om hon nu skulle vilja piska eller nått.

herregud. piska?! är du seriös?! vill inte prata om sånt här med dig mer. [cry]

borde inte ens svara nu.


   
SvaraCitera