Aviseringar
Rensa alla

Engångsligg - bjuda hem?


Ämnesstartare

Hej nu är det så att jag har har träffat en tjej 1 gång och bara varit med henne, sedan slöt vi kontakten pga att jag hade flickvän och så... men i alla fall det känns mest som att hon är ute efter en sak och hon har ringt flera gånger då när hon är i mitt område och varit ute och festat och velat komma till mig, vid typ 2-3 på natten... en gång vela hon komma med hennes kompis, men jag har sagt nej varje... just för att jag hade flickvän och jag inte ville ha något med henne att göra då.. sedan hade jag och flickvännen gjort slut och det ringdes då också och det var då hon och hennes vän ville komma... jag kände mig helt stum och visste inte riktigt hur jag skulle göra.. jag sa nej en del pga att det kändes läskigt med 2 tjejer och att jag inte kände att jag borde göra det för att jag älskade mitt ex... Sedan blev jag och exet ihop igen .. och nu igen är det helt slut då hon har gått vidare och t.o.m träffat en annan och strulat och fingrat och hållit på med varandra. Så jag har efter ungefär 3 års tid verkligen förstått att det är slut... och insett att mycket av problemen i förhållandet var pga av mig, och hur jag behandla henne var så illa som det kunde bli och allt känner jag att triggades av lögner från början.. men vi fortsatte vara ihop och med alla problem... Nu känner jag att det är verkligen slut men jag älskar henne men hon älskar inte mig, så nu måste jag väll våga ta stegen som jag inte vågat göra innan, att gå längre och göra saker som jag vanligtvis inte skulle vilja dels för att jag var ihop med henne och för att jag älskar henne.. Men nu känner jag att jag måste komma bort och därför frågar jag nu om lite råd...

Något tips på hur man göra stämningen mer acceptabel istället för att jag ska vara nervös och göra mig till åtlöje.. med tanke på att jag inte haft sex med någon annan en just mitt ex som jag var ihop med under 3 års tid.
Något tips på vad man kan göra tills det ska börja 'hetta' till?

Varför jag frågar detta just nu, är för att hon hört av sig och troligtvis kommer hon vara ute med vänner och sedan kommer hon höra av sig ifall hon får komma...


   
Citera
Ämnesstartare

Är du hennes fem i tre-val så kommer hon antagligen vara berusad och kanske inte minnas din prestation.
Tänk på hennes behov, ha ej sex med henne om hon är alldeles för full, var trevlig och snäll samt upprepa inte misstagen du gjorde med ditt ex så ska det nog gå bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ha ej sex med henne om hon är alldeles för full

+1

Annars är det väl bara att köra på[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

änk på hennes behov, ha ej sex med henne om hon är alldeles för full, var trevlig och snäll samt upprepa inte misstagen du gjorde med ditt ex så ska det nog gå bra!

Alrighty, något tips om vad man kan göra ifall det blir nödsituation och bara måste ha något att göra? :/


   
SvaraCitera

Barbienele:

så nu måste jag väll våga ta stegen som jag inte vågat göra innan, att gå längre och göra saker som jag vanligtvis inte skulle vilja

Nej du måste inte göra saker du vanligtvis inte skulle göra. Du ska göra vad som känns bra för dig, oavsett om det är att bjuda in henne, eller att inte göra det.

Barbienele:

Alrighty, något tips om vad man kan göra ifall det blir nödsituation och bara måste ha något att göra? :/

Förstår inte riktigt hur du menar med "ha något att göra?"


   
SvaraCitera