Aviseringar
Rensa alla

Engångsligg?


Idek
 Idek
Ämnesstartare

Har snackat med en kille i nån vecka (han är 17, jag 16) och han verkar väldigt intresserad av att ligga med mig. Jag är oskuld men han tror av nån anledning att jag inte är det. Han bor själv, och har frågat om jag vill hem till honom o käka, vilket senare kommer leda till någon annat. Jag hade kunnat gå med på det, känner själv att jag inte vill vara oskuld då jag snart fyller 17, men känns ändå inte helt okej med tanke på att vi inte snackat länge alls och jag vet inte om jag kanske ångrar mig för stunden men han "tvingar" mig, alltså typ våldtar mig... Råd och tips är uppskattade, inte utskällningar. Tack på förhand ✌

Tillägg: Håller på att komma över en annan kille atm, kanske därför jag vill detta från hela början..
Och jag "tror" inte att han kommer våldta mig, men man kan ju knappt lita på någon nu för tiden, just sayin'.


   
Citera
Idek
 Idek
Ämnesstartare

Måste bara tillägga att jag håller på att komma över en annan kille atm, kanske därför jag vill detta från hela början..


   
SvaraCitera

snacka lite mer/längre med honom

känns lite säkrare? ;-D


   
SvaraCitera

"och har frågat om jag vill hem till honom o käka, vilket senare kommer leda till någon annat."

Inte lite trist och förutsägbart....


   
SvaraCitera

Om han tvingar dig så ska du nog undvika att ha sex med honom!


   
SvaraCitera

Om du litar på honom så pass lite att du tror att han skulle våldta dig så kan det vara bra att tänka efter en extra gång


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska vänta med att träffa honom, killar som är för ''på' brukar bara vilja en enda sak, ligga helt klart! 

Bättre ni går ut och käkar istället för åka hem till honom! 


   
SvaraCitera

Ja, annars är det bara o anmäla. cash is king 


   
SvaraCitera
myten

Träffas på stan och gå en sväng innan i alla fall. Då lär man känna person lite och har möjligheten att sticka om det inte känns bra.


   
SvaraCitera