Aviseringar
Rensa alla

ENGELSKA B NATIONELLA


Ämnesstartare

Jag gillar inte häftet som vi ska läsa om manligt och kvinnligt i år. Kommer jag behöva skriva en uppsats när jag upplevt nå jävla.. diskriminering eller vaadååå.

Ämnet är inte ens intressant då man aldrig riktigt kommer fram till vad man egentligen tycker, utan sitter och säger emot sig själv.

Har ni läst häftet? Ska alla Eng B:or göra samma? Vad tror ni att ni tycker om kvinnligt/manligt?

pusso kram [bigcheers]


   
Citera
Ämnesstartare

Gick cpdåligt för mig när jag gjorde skiten. Men eftersom att jag är så jävla charmig så fick jag bra slutbetyg ändå.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har man np varje år på gymnasiet? vilka kurser har man det i om man ska gå nv? och vilka omj ska gå sp? sry men jag är rädd för np det är jätteläskigt, speciellt när man riskerar att få ig i precis allt =) [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

jag är så jävla charmig

ja.. var nog därför...
JA, SAMMA HÄR, jag gör ingenting för att få mina höga betyg!!!!!1111111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

ig i precis allt

epic fail gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjorde det inte[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

gjorde det inte[ops]

men årets [mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

men årets

det är ju bara texterna som är olika mellan åren[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är ju bara texterna som är olika mellan åren[zzz]

mmm och årets text är.. gay
och nej, det är faktiskt writing jag snackar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ja.. var nog därför...
JA, SAMMA HÄR, jag gör ingenting för att få mina höga betyg!!!!!1111111

lovvarrreeey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

epic fail gay

skojade. svara på min fråga istälet för att vara kaxig motha fucka


   
SvaraCitera

Alla andra gjorde NA i eng B i tvåan typ, vi ska göra snart ;< jobbigt att vi ska göra dagen efter en studentskiva [zzz] vet inte om vi har fått häftet eller inte, var inte där sist men om vi får samma ämne(manligt/kvinnligt) så blir det tråkigt [n]


   
SvaraCitera

Jag fattar inte heller vad man ska skriva, typ...är hon mer än 10 meter från spisen har hon rymt eller så. Alla skillnader och tankar är så uppenbara att alla skriver samma sak, kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chokla:

Jag fattar inte heller vad man ska skriva, typ...är hon mer än 10 meter från spisen har hon rymt eller så. Alla skillnader och tankar är så uppenbara att alla skriver samma sak, kul.

Haha what.. Jag har läst häftet, kommer inte ihåg det där.
Ja, det är lame.. + att vi håller på med realismen på svenskan just nu och då är det massa revolutioner och kvinnligt/manligt här med...

Jag är nog mest nyfiken på vadfan de kommer hitta på :s om det är typ nåt jävla minnestest där man ska svara på frågor utan häftet ._. (Det tror jag inte... men vad kan det vara lixom "varför tror du att det är så" DÖ)

Skentrevlig:

obbigt att vi ska göra dagen efter en studentskiva [zzz]

Åh, fan va drygt hah


   
SvaraCitera