Aviseringar
Rensa alla

engelska distans kurs


Ämnesstartare

jag måste ha hjälp med grammatiken, stavningen, har STORA PROBLEM, hjälp, vad ska jag göra, jag har ingen program  min word där som kan kontrollera grammatiken och stavning :((( åh fuck kommer faila på denna kurs 🙁 jag vill inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
Citera
time
 time

Vad är det för text eller uppgift? Kanske vi kan hjälpa dig. 🙂 


   
SvaraCitera

time:
Vad är det för text eller uppgift? Kanske vi kan hjälpa dig. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ni om det finns typ ställen där de erbjuder gratis läxhjälp varje dag med engelska?


   
SvaraCitera

Finns det ingen lärare du kan kontakta? 
När jag studerade distans (har tillfälligt pausat) så fanns det lärare som man kunde ringa, mejla eller kontakta på skype. Möjligheten finns kanske för dig också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frugan :
Finns det ingen lärare du kan kontakta? 
När jag studerade distans (har tillfälligt pausat) så fanns det lärare som man kunde ringa, mejla eller kontakta på skype. Möjligheten finns kanske för dig också?

Jo, det kan jag göra. Men eftersom jag har så stora problem så behöver hon då vara närvarande väldigt mkt med mig.. 🙁


   
SvaraCitera

vore det inte bättre att läsa kursen på plats än på distans ifall du är så osäker på dina kunskaper i engelska? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
vore det inte bättre att läsa kursen på plats än på distans ifall du är så osäker på dina kunskaper i engelska? 

jupp, kanske kanske..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Vad är det för text eller uppgift? Kanske vi kan hjälpa dig. 🙂 

MaximusPrime:

Vet ni om det finns gratis läxhjälp hemsidor där man kan chatta online med lärare ?


   
SvaraCitera
time
 time

Aziiima:

Vet ni om det finns gratis läxhjälp hemsidor där man kan chatta online med lärare ?

Ja, men de flesta verkar rikta in sig på matematik... Googla läxhjälp online. Annars hjälper jag gärna till, jag är lärarstudent och engelska är mitt modersmål. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Ja, men de flesta verkar rikta in sig på matematik... Googla läxhjälp online. Annars hjälper jag gärna till, jag är lärarstudent och engelska är mitt modersmål. 🙂 

jo. Vill inte låta jobbig eller trängd på :/ :O


   
SvaraCitera
time
 time

Aziiima:

jo. Vill inte låta jobbig eller trängd på :/ :O

Det gör du inte, jag hjälper gärna till! Du kan PMa mig uppgiften om du vill och berätta vad det är du har problem med ser vi hur vi kan lösa det 🙂 


   
SvaraCitera