Aviseringar
Rensa alla

Engelska skolbarn vägrade tillbe Allah – fick kvarsittning


Trådlös:

Bevisa att det är så i det fallet med. Annars håller inte det du tror.

Bevis att det var så i det citerade fallet nu? Varför ska jag det?

Eftersom jag skrev att oftast betyder det så.

Med andra ord, så gav jag en förklaring till hur det kunde vara att det INTE var så fint som att de faktiskt FICK PROVA, och inte TVINGADES.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sparka läraren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en lärare som ville kasta ut mig ur klassrummet när jag påstod att Jesus dåd var påhittat [party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotiskt med lärare/skolor som vill göra religionsutövning till en obligatorisk del av undervisningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Idiotiskt med lärare/skolor som vill göra religionsutövning till en obligatorisk del av undervisningen.

Det handlar inte om enskilda lärare eller skolor, utan om den politiskt korrekta linjen som etablissemanget driver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Det handlar inte om enskilda lärare eller skolor, utan om den politiskt korrekta linjen som etablissemanget driver.

Tror du, ja, vi vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan bryr sig om england [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

vem fan bryr sig om england [confused]


   
SvaraCitera

[2:256] TVÅNG skall inte förekomma i trosfrågor. Vad som är rätt handlande är nu klart skilt från fel och synd. Den som förnekar de onda makterna och som tror på Gud, har sannerligen vunnit ett säkert fäste som aldrig ger vika. Gud hör allt, vet allt.

I Koranen står det att det inte får förekomma tvång i det som har med religionen att göra.. så även om "vissa" muslimer gör fel så kan man inte skylla på själva religionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är fel att tvingas be i skolan i allmänhet.

Ser ingen direkt skillnad om det är Allah eller Jehova


   
SvaraCitera