Aviseringar
Rensa alla

Engla- varför ?!?!?!


Ämnesstartare

Okej, hata mig nu!

Men jag förstår fan inte varför alla blir så "fy fan" och stirrar på en kallt. När man inte blir så "neeej nej nej" när man läser om Engla?

Ja, det var jättehemskt som hände. Men w00t? Det dör typ 1000 barn varje dag. Och dom skrivs det inte om!

Jag förstår fan inte vad som är så speciellt med denna unge! Flera ungar har dött. Men dom tänker ingen på? Somaliska barn, thailändska barn, koreanska barn.. Nej, det är bara dom är sööööta åhååh små barnen!!

VARFÖR? [mad][mad][mad][mad]


   
Citera

Snälla, posta inget om att "lol efter eller" för dte är ju uppenbarligen det tråden anspelar på.
Så, ibtl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

posta inget om att "lol efter eller"

Nej, jag vill veta varför alla tänder ljus för Engla. Men INGEN tänder ljus för barn i U-länder. Och varför blir alla så jävla sura när man säger att man INTE bryr sig om det där?


   
SvaraCitera

Hah tack, när jag sa det i skolan en gång vare massa iq-befriade i min klass som ba OMG vA SÄGER DU DE äR JU HEMSKT LALALA "ja men vafan är grejen? det är helt hajpat och det miljarder som dör 24/7, JA det ÄR hemskt men wtf" .. "OMG DU E HEMSK LALAL"

[zzz]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men det är för att det ligger närmare.. en 10 åring rejpas o dödas här i SVerige!!11! omg kunde likagärna va mitt barn!!!!

men ja..


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Ja, det var jättehemskt som hände. Men w00t? Det dör typ 1000 barn varje dag. Och dom skrivs det inte om!

FrökenRakel:

VARFÖR? [mad][mad][mad][mad]

För att folk fungerar så! [tard]
Vad tycker du är intressantast? Om ett hur på din gata brinner eller om det brinner ett hus i Texas?
Sedan så var det ju mycket i media (eftersom lätt köper det där) så då blir det större.


   
SvaraCitera

tråktrol


   
SvaraCitera

för att hennes morsa är atentionwhore


   
SvaraCitera

Ja, det här var ju liksom aktuellt när hon dog. Vi har redan haft sådanna diskussioner.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Ja, det här var ju liksom aktuellt när hon dog. Vi har redan haft sådanna diskussioner.

Sa ju åt dej [mad][blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Sa ju åt dej

Minns jag inte. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vad tycker du är intressantast?

Myksa:

det brinner ett hus i Texas?

Min bästa internetvän bor där, skulle bli skitledsen om hon dog!


   
SvaraCitera

Harpyja:

Minns jag inte. [blush]

Tickstart:

Snälla, posta inget om att "lol efter eller" för dte är ju uppenbarligen det tråden anspelar på.

Första inlägget eller [blush]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Okej, hata mig nu!

Nej, verkligen inte. Håller med dig.
Och btw, det är fler än 1000 barn som dör varje dag.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

VARFÖR?

Det undrar jag också. Hennes begravning skulle visas på tv och allt. Varför just hennes ? Hur många som helst dör ju varje dag, barn[sad]
Man börjar nästan tro att det är föräldrarna som vill ha uppmärksamhet, men hur fan kan man göra det på bekostnad av sin egen dotters död? Sjukt.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

VARFÖR?

Det undrar jag också. Hennes begravning skulle visas på tv och allt. Varför just hennes ? Hur många som helst dör ju varje dag, barn[sad]
Man börjar nästan tro att det är föräldrarna som vill ha uppmärksamhet, men hur fan kan man göra det på bekostnad av sin egen dotters död? Sjukt.


   
SvaraCitera