Aviseringar
Rensa alla

Englas mamma gör det igen


Ämnesstartare

Nä, kändes inte alls bra, men tror att man ska testa allt två gånger så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar inte henne. Den där reklamen hon hade i tidningen, där hon bad folk att skänka pengar (och såklart en bild på lilla engla[party]), är sjuk[no-no].

Om det är någon som är sjuk, så är det nog mamman. Det är lite skumt att sända sin dotter begravning på svt. Mediahora.
Jag har en teori om att hon lejde Eklund så att hon skulle få uppmärksamhet och pengar.

Edit:
Det sticker i ögonen på oss anhöriga att han överhuvudtaget kunnat ha kontakt med folk utanför anstalten. Kriminalvården borde ha ett ansvar för att den här typen av män inte ska kunna manipulera de här kvinnorna, säger Carina Höglund.

I sina ansökningar om besök har Anders Eklund hänvisat till att kontakt med utomstående är en viktig del

i hans rehabilitering. Ett argument som Carina Höglund inte köper.

– Som jag ser det ska han aldrig mer ut i samhället och behöver inte den sortens rehabilitering, säger hon.

Ah, jo. För isolering resten av livet löser alla problem? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://englasmamma.blogspot.com/

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

"I kväll så ringde kvinnan som har kontakt med AE upp mig, Vi hade ett bra och givande samtal som jag inte kommer att delge er om, för jag hoppas att hon ska kunna hitta hem till sig själv och förstå sin situation och sig själv bättre och kunna ta ansvar för den. Hon är värd en chans att få ett bra liv utan inblandning av män som dödar o våldtar.
Ärligt talat så skiter jag fullständigt i AE och hoppas att han får ruttna ensam i helvetet!Men det är inte därför jag bryr mig, det viktigaste i detta är att dessa kvinnor får det stöd som dom behöver helst genom kriminalvården och att kriminalvården slutar att stödja kvinnor in i detta. "

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag tycker inte att hennes beteende gör det okej att trakassera henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, hon är inte lite mediakåt?


   
SvaraCitera

Även jag hade tyckt det var intressant att komma Eklund nära och intervjua honom i hemlighet. Tänk vilka pengar att tjäna. Nä, jag tar nog tyskan istället. Hon verkar snyggare. Någon som har adressen till henne?

Englas mamma kan man väl inte säga så mycket om. Hon har fått en knäpp för resten av livet, och Aftonbladet gör allt vad de kan för att mjölka henne. Undrar varför vi inte får höra från syskon och fader...


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Det vet du, du känner nämligen henne och har full koll på hennes känsloliv

haha så jävla ägd han blev. totalt

hade nog gjort samma sak om en gubbe mördat mitt barn och sen börjat dejta en tjej som har ett barn i samma ålder. tror att om mamman fått välja att få tillbaka sin dotter eller varit med i tidningarna som englas morsa så tror jag valet är rätt klart.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Ah, jo. För isolering resten av livet löser alla problem? [party]

är fan bättre det än att dom finns ute i samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att man får förlåta mamman för att hon beter sig så skadat. Det ser väldigt osnyggt ut men man kan väl anta att det är hennes sätt att hantera det. Utåt verkar det dock som att hon utnyttjar sin dotters död för att få synas i media :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

är fan bättre det än att dom finns ute i samhället.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

är fan bättre det än att dom finns ute i samhället.

Nej, jag är inte för tortyr [smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Nej, jag är inte för tortyr [smile]

men du tycker det är bättre att dom våldtar och mördar små oskyldiga barn?

[confused]


   
SvaraCitera

dinga:

men du tycker det är bättre att dom våldtar och mördar små oskyldiga barn?

Terapi och kemisk kastrering...Ge honom en chans till. Man kan aldrig förverka sitt mäniskovärde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

men du tycker det är bättre att dom våldtar och mördar små oskyldiga barn?

För att våldta och mörda barn är motsatsen till att bli torterad?


   
SvaraCitera

Nintendo:

För att våldta och mörda barn är motsatsen till att bli torterad?

jag låter honom hellre ruttna hela sit liv efter det än att släpper ut dom i samhället.

snälla läs tråden o se vad den handlar om och vad vi skrivit. jag är inte här för att skriva motsatsen mot dig utan för att fortsätta på det jag sagt innan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hixaren:

Terapi och kemisk kastrering...Ge honom en chans till. Man kan aldrig förverka sitt mäniskovärde.

din subjektiva åsikt, jag börjar faktiskt undra om man inte kan det ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

jag låter honom hellre ruttna hela sit liv efter det än att släpper ut dom i samhället.

Och det tycker inte jag, vad är problemet?

dinga:

snälla läs tråden o se vad den handlar om och vad vi skrivit. jag är inte här för att skriva motsatsen mot dig utan för att fortsätta på det jag sagt innan.

Eh, jag vet vad den handlar om. Det handlar om att Englas mamma horar i media igen för att få uppmärksamhet.


   
SvaraCitera

...


   
SvaraCitera