Aviseringar
Rensa alla

Englas mamma hotar att stämma staten


Ämnesstartare

Englas mamma vill ha ytterligare skadestånd, annars tänker hon stämma staten.

http://tankar-om-allt-mellan-himmel-o-jord.blogspot.com/2011/01/jag-vill-att-sta...


   
Citera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera
smisk

Haha. Skoj. Jävla utsugarmorsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart vi ska ha bevisprovokation !. jag tycke att om man varit med och gömt eller vet vad en död kropp( griftefrids brott) finns och inte berättar det ,så ska det bedömas som ett mycket grov brott " minst 15 år" .Sveriges mes lagar räcker inte! sätt brottsoffrens bästa före brottslingarnas !

Ska vi ha något som före bygger våld så borde man börja på sport arenorna för där ute i publiken sitter många barn o ungdomar som blir inspirerade till att våld är ok och något som är helt naturligt på sport arenan.

[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

n

haha, har hon skrivit det. eller va :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha, har hon skrivit det. eller va :c

Måste vara troll, en vuxen kvinna borde ej stava så pass värdelöst. Särskrivningar överallt, sjukt dåligt med skiljetecken...

Jag börjar känna mig irriterad kan inte pappa ta ansvar för sin son som nu upplevt ett hemskt slagsmål , var är flickornas föräldrar ska dom verkligen sitta själva och se på sådant över våld ,varför kan man inte få se en hockey match utan misshandel ? Ska vi staten lägga pengar på att sponsra idrotter utan att kräva att dom är våldsfria utan misshandels scener? Stäng av dom som inte kan spela hockey utan att slås!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, ska önska mig i födelsedagspresent!!
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163352230


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå, är det englas mammas blogg? :S
Hennes mor är ju inte psykiskt frisk... Stackars kvinna 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Måste vara troll, en vuxen kvinna borde ej stava så pass värdelöst. Särskrivningar överallt, sjukt dåligt med skiljetecken...

fast det står i marginalen att hon är dyslektiker, såg jag nu [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fast det står i marginalen att hon är dyslektiker, såg jag nu

Ingen ursäkt [no-no] Hon får la hyra in den där journalisten som skrev boken om Engla åt henne [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan ska staten betala henne för? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Fan ska staten betala henne för?

För att de ej hittade hennes dotter innan den blev mördad, trots att mördaren fanns i brottsregistret, eller något sådant. Om jag förstod rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psyko tant...

minns förut att jag såg i tidningen reklam för "englas minnesfond" där man kunde skänka pengar till "englas minne". pengarna gick tydligen till hennes systers kursgård som höll på att gå i konkurs eller nåt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men sug kuk englas mamma


   
SvaraCitera