Aviseringar
Rensa alla

Englas mamma hotar att stämma staten


Ämnesstartare

Hon kanske inte kan släppa taget om händelsen bara. Hennes dotter blev trots allt bortförd, våldtagen och mördad. Vilken mamma som helst skulle bli helt sajk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon måste ju ha genomgått en psykos i sådär en 3-4 år nu


   
SvaraCitera

Visst polisen gjorde massa misstag. Men det går inte att ta den där kvinnan seriöst. Hon är ju inte intresserad utav pengar utan vill bara vara mer i rampljuset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorgligt.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte att det är hon som vill ha uppmärksamhet, utan att alla andra skall tänka på hennes dotter. Det är kanske hennes sätt "att hålla henne vid liv". Mycket tragisk händelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

minns förut att jag såg i tidningen reklam för "englas minnesfond" där man kunde skänka pengar till "englas minne". pengarna gick tydligen till hennes systers kursgård som höll på att gå i konkurs eller nåt...

haha

Chibibbi:

Hon kanske inte kan släppa taget om händelsen bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alias10:

haha

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

?

Det var till citatet ovan.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jonnybravo91: Fan ska staten betala henne för?
För att de ej hittade hennes dotter innan den blev mördad, trots att mördaren fanns i brottsregistret, eller något sådant. Om jag förstod rätt.

Det är ju fruktansvärt ologiskt. Det finns tusentals mördare och våldtäktsmän, förväntar hon sig att dom skulle hitta rätt man efter ett par minuter framför en dator?? Hon måste vara äckligt dum i huvudet. Framför allt så visste ju ingen om hon var i fara eller inte.

Älskar att du säger "den" btw. xD


   
SvaraCitera