Aviseringar
Rensa alla

Englas mamma sätter in en annons i tidningen och ber om pengar [wink]


Ämnesstartare

Image

Englas Konto
Bidragen kommer att gå till att hjälpa familjen närmaste tiden och till driften av Fridhems kursgård som drivs av Englas mamma Carina Höglund. Hon ansvarar för verksamheten som vill inspirera till att skapa ett bärkraftigt samhälle med ledorden helhetsutveckling, självkännedom, ekologi och hälsa. Ett ekonomiskt bidrag kan utgöra skillnaden mellan att behöva lägga ner verksamheten och driva den vidare. Allt sker i samråd med auktoriserad revisor Ecke Olhans http://www.lr-revision.se

Image

Kontrollera gärna kontot innan du sätter in pengarna genom att gå in på http://www.bankgirot.se
Facebook-group: support englas family

Detta är tyvärr en helt riktig annons och jag tycker det är helt sjukt hur den äckliga kvinnan kan göra så. Okej, annonsen är inte ny, men jag såg den nyss.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Men orka bry sig så in i helvete då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Men orka bry sig så in i helvete då.

Ja, det är ju dags igen! Nu när Aftonbladet droolar lite extra över att man säljer mer lösnummer då Carina lyckligt pryder löpsedlarna ett par veckor till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla sell out.


   
SvaraCitera

Smaklöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nog för att det var synd om Engla, men kom igen- folk kidnappas och våldtas - mördas och blir antastade varje dag. Och jag ser det inte som att hedra någons minne med att skaffa mediapublicitet av onödiga saker. [tired]
Och meningen "överskott går till verksamheter som hjälper familjer i kris" får mig att bli trött och irriterad..

Och jag ursäktar mig ännu en gång om jag skrivit ner något olämplig eller irrelevant eller att jag har tusen stavfel [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just det faktum att mamman verkar utnyttja sin dotters död för sin verksamhets skull får mig att må illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon fick väl skylla sig själv som cyklade där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är så trött på den jävla kärringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Hon fick väl skylla sig själv som cyklade där?

Och att hon sparkade på en stackars gubbe som bara ville hon väl[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den enda skillnaden mellan Engla och Engla-skämt är att skämten blir gamla.

kebu12:

Och att hon sparkade på en stackars gubbe som bara ville hon väl[sad]

Han ville ju bara lära henne om blommor och bin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

media </3


   
SvaraCitera

vadå får familjen pengar ??

klarade de sig innan så klarar dem väl sig nu med ;O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde han inte mordat mamman i familjen istallet?


   
SvaraCitera