Aviseringar
Rensa alla

Enkätundersökning, examensarbete Uppsala Universitet


Ämnesstartare

Hej

Jag studerar systemvetenskap vid Uppsala Universitet och skriver under höstterminen min kandidatuppsats. Det ämne jag skriver om är människa-datorinteraktion, med fokus på smartphones. Jag har valt att begränsa mig till kommunikation mellan människor via smartphones och undersöker hur kommunikation har förändrats i och med den stora spridningen av smarta mobiltelefoner.

Jag har skapat en enkät som kan nås via länken nedan, och jag skulle uppskatta ifall ni tog er tid till att fylla i den. Enkäten består utav 20 enkla frågor och kommer endast ta ett par minuter av er tid.
Bör tilläggas att svaren endast är intressanta från personer som använder smartphone som primär mobiltelefon. Om du inte använder en smartphone som primär mobiltelefon behöver du inte svara på enkäten.

Finns det frågor eller funderingar ska jag göra mitt bästa för att svara så snabbt som möjligt.
Feedback tas gärna emot.

Jag tackar på förhand, och ser fram emot era svar!

Länk till enkäten --> ​Enkät


   
Citera

har ingen smartphone så kan inte fylla i :◊


   
SvaraCitera

Har smartphone och har fyllt i! [y]


   
SvaraCitera

Har fyllt i, varsågod.


   
SvaraCitera

Har fyllt i, från min smartphone.


   
SvaraCitera
Åtta

Nu har jag fyllt i.

Jag pluggade också systemvetenskap, dock uppe i Luleå. När jag skrev min C-uppsats så var det några av mina kurskamrater som skrev en uppsats om hur introduktionen av 4G påverkat förväntningar på ... Någonting. Någonting om konsumenters förväntningar på sina telefoner, om jag minns rätt. Det kanske kan vara värt att titta på. En av författarna heter Ylitalo (Johan tror jag att han hette i förnamn).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

har ingen smartphone så kan inte fylla i :◊

Vad tråkigt, men du ska ha tack för att du var villig att delta!

Tobbish:

Har smartphone och har fyllt i!

Hjärtlös:

Har fyllt i, varsågod.

Stort tack till er båda!