Aviseringar
Rensa alla

ennie och isolatråden


Ämnesstartare

ni kan fortsätta här. hjälp varandra. ta varandra hand i hand o sitt under solen o be


   
Citera
Ämnesstartare

Tack vad fint. Ni andra kan fortsätta att skälla på någon som uppenbarligen mår väldigt dåligt och har misstolkat något/och/ellerblivit illa behandlad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att hon mår dåligt berättigar ej hennes beteende. hon gör sig sj t 1 offer

isola: Tack vad fint. Ni andra kan fortsätta att skälla på någon som uppenbarligen mår väldigt dåligt och har misstolkat något/och/ellerblivit illa behandlad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
att hon mår dåligt berättigar ej hennes beteende. hon gör sig sj t 1 offer

Att skälla lär varken hjälpa henne eller att få henne att sluta hoppa på hbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Tack vad fint. Ni andra kan fortsätta att skälla på någon som uppenbarligen mår väldigt dåligt och har misstolkat något/och/ellerblivit illa behandlad.

och du kan fortsätta att bekräfta hennes vanföreställningar och använda henne som spelpjäs i din agenda mot mig istället för att kännas vid fallets komplexitet och erbjuda genuin empati.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: tt skälla lär varken hjälpa henne eller att få henne att sluta hoppa på hbt.

va ska ma ngöra då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

och du kan fortsätta att bekräfta hennes vanföreställningar och använda henne som spelpjäs i din agenda mot mig istället för att kännas vid fallets komplexitet och erbjuda genuin empati.

kalla inte det för vanföreställningar bara för att du inte gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: Citera

Jag har ingenting emot dig då jag till skillnad från dig kan skilja på sak och person.
Sluta bete dig så jäkla otrevligt och stingsligt.

kukoxo:

va ska ma ngöra då

Jag vet inte, det är väl upp till André eller någon, men det vore ju bra att sluta göra det man redan märkt inte hjälper. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag har ingenting emot dig då jag till skillnad från dig kan skilja på sak och person.
Sluta bete dig så jäkla otrevligt och stingsligt.

du har verkligen 0 självinsikt whatsoever, riktigt jobbigt att se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej vad det här handlar om, men ställer mig av principskäl mot isola i frågan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
vet ej vad det här handlar om, men ställer mig av principskäl mot isola i frågan. 

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det här för jävla humbug?!
(ej riktat mot kukox)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
        

 
du har verkligen 0 självinsikt whatsoever, riktigt jobbigt att se.

du har varit väldigt otrevlig och sagt olika personangrepp till mig och också till andra här på forumet. du har själv heller ingen självinsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina goda vänner.

vad den nya cirkeln talar om är just detta, i den här tråden har Ennie 2 olika fiender.. 

1. De som vill framföra en lösning och därigenom bli beundrade, vilket ytterligare tömmer den energin som finns tillgänglig för henne.

Dessa människor finner sig smått glada när de får reda på att Ennie har problem, något liknande en en vuxen som blir smått glad när ett barn gråter för där finns ett vakuum där man kan kliva in, trösta och därigenom bli tilldelad energi.

Detta är spelet vi alla tagit del av.

2. De människor som tar tillfället i akt att trycka ned människan, förminska dess problem för att själva inte bli rånade på uppmärksamhet och energi, den begränsade energin som finns för dessa är dem väldigt kär.

Hon har dock en vän i det här.

Det är målarblocket, den kompanjon som varit närvarande med oändligt med energi, detta block tilltalar Ennies hjärta och uppmanar henne att låtas tas över av kreativitetens energier, detta block fyller Ennie från topp till tå av helande kraft bortom den inre cirkelns ignoranta gränser. 

i en sådan värld finner hon sig med utrymme nog att andas, detta uttrymmet tilldelas henne inte av förbarmande inte heller tilldelas den av hat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej asha


   
SvaraCitera