Aviseringar
Rensa alla

ennie och isolatråden


Ämnesstartare

ennie:

du har varit väldigt otrevlig och sagt olika personangrepp till mig och också till andra här på forumet. du har själv heller ingen självinsikt.

du har langat invektiv på mig ungefär tio gånger oftare än vad jag har på dig.

ang. andra på forumet aka isola: hon argumenterar genom att säga "så tycker du bara för att du är knarkare". jag presenterar giltiga - hållbara och relevanta - argument för min sak men kryddar med något mer neutralt och diffust personangrepp, typ "äckliga jävla fitta". det är helt ojämförbara saker. det ena är dålig debattstil och bristande intellektuell heder, det andra är uppriktighet och grov jargong.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här är en idé: massjälvmord? 


   
SvaraCitera
mynona

Lee: Mina goda vänner.

Vad är du för ett geni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee: detta block

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: ör min sak men kryddar med något mer neutralt personangrepp, typ "äckliga jävla fitta".

säg inte så till någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee: Mina goda vänner.vad den nya cirkeln talar om är just detta, i den här tråden har Ennie 2 olika fiender.. 1. De som vill framföra en lösning och därigenom bli beundrade, vilket ytterligare tömmer den energin som finns tillgänglig för henne.Dessa människor finner sig smått glada när de får reda på att Ennie har problem, något liknande en en vuxen som blir smått glad när ett barn gråter för där finns ett vakuum där man kan kliva in, trösta och därigenom bli tilldelad energi.Detta är spelet vi alla tagit del av.2. De människor som tar tillfället i akt att trycka ned människan, förminska dess problem för att själva inte bli rånade på uppmärksamhet och energi, den begränsade energin som finns för dessa är dem väldigt kär.Hon har dock en vän i det här.Det är målarblocket, den kompanjon som varit närvarande med oändligt med energi, detta block tilltalar Ennies hjärta och uppmanar henne att låtas tas över av kreativitetens energier, detta block fyller Ennie från topp till tå av helande kraft bortom den inre cirkelns ignoranta gränser. i en sådan värld finner hon sig med utrymme nog att andas, detta uttrymmet tilldelas henne inte av förbarmande inte heller tilldelas den av hat

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Och därför ska man utgå ifrån att hon är helt borta och har valt någon
på måfå att trakassera? Att hon beter sig illa är det ingen som motsatt
sig, men att skälla på henne hjälper uppenbarligen inte.

Du
får gärna citera alla mina sådana gånger, dock tvivlar jag på att du
kommer att hitta en enda i hbtqs klass eller antal någonstans. Men du är
såklart fri att använda din kväll till att läsa isolainlägg.

Nej, man får anta att hon förstås har en anledning, men att angripa någon utifrån principen "ingen rök utan eld" är så rättsosäkert det kan bli.

Nej, det tänker jag inte, men du har ett smärre rekord här i olika varianter av härskartekniker, framförallt förminskning. Detta tänker jag hävda utan att backa upp det genom att leta reda på exempel både du, jag och alla andra här vet finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

säg inte så till någon.

ett enkelt "amen durå" får väl duga här. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta är lite som att se någon skjuta sig själv i foten obs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta är som att fota sig i skjuten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

ett enkelt "amen durå" får väl duga här. 

ja men fittor är inte äckliga, dom är fina och jättebra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee:
Mina goda vänner.

vad den nya cirkeln talar om är just detta, i den här tråden har Ennie 2 olika fiender.. 

1. De som vill framföra en lösning och därigenom bli beundrade, vilket ytterligare tömmer den energin som finns tillgänglig för henne.

Dessa människor finner sig smått glada när de får reda på att Ennie har problem, något liknande en en vuxen som blir smått glad när ett barn gråter för där finns ett vakuum där man kan kliva in, trösta och därigenom bli tilldelad energi.

Detta är spelet vi alla tagit del av.

2. De människor som tar tillfället i akt att trycka ned människan, förminska dess problem för att själva inte bli rånade på uppmärksamhet och energi, den begränsade energin som finns för dessa är dem väldigt kär.

Hon har dock en vän i det här.

Det är målarblocket, den kompanjon som varit närvarande med oändligt med energi, detta block tilltalar Ennies hjärta och uppmanar henne att låtas tas över av kreativitetens energier, detta block fyller Ennie från topp till tå av helande kraft bortom den inre cirkelns ignoranta gränser. 

i en sådan värld finner hon sig med utrymme nog att andas, detta uttrymmet tilldelas henne inte av förbarmande inte heller tilldelas den av hat

 mer av dig här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ja men fittor är inte äckliga, dom är fina och jättebra.

vilket ytterligare befäster det absurda och oviktiga i sådana personangrepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag älskar Lee.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

vilket ytterligare befäster det absurda och oviktiga i sådana personangrepp.

mm


   
SvaraCitera