Aviseringar
Rensa alla

Enormt stora kärleksproblem!


Ämnesstartare

Jag har nu levt i 13 år utan någon tjej och jag börjar att bli ganska trött på det. Det är några tjejer i skolan som jag skulle tänka mig att vara med och när det kommer till att prata med personer så är jag inte bra alls på det.


   
Citera

Ser inga direkta problem i det du skriver.
Du är 13 år. Var 13 år. Du behöver inte vara tillsammans med någon i den åldern.


   
SvaraCitera

äsch gå och lek med lego i hemlighet


   
SvaraCitera

Ingen press. Prata med dem när det känns rätt..


   
SvaraCitera
reben

är du 13 lr typ 30


   
SvaraCitera

Ingen är bra på att prata med motsatta könet vid 13 års ålder. Du är inte ensam om det, alla andra går också runt och är lite småsvettiga, generade med skenande känslor och tankar och vilda fantasier, och åtminstone 70% av dina kamrater går runt och är olyckligt kära i varandra. 

Det är ingen tröst för dig nu, men det så för nästan alla i den åldern. Det är inte så mycket att göra åt det direkt. Livet kommer lära dig hur du ska göra och vad som funkar. Du är "bara" 13 år, du har inte hunnit samla på dig så mycket erfarenheter och kunskaper ännu. Det är något som bara kan komma med tiden.


   
SvaraCitera

Såatteh... Är du 13 alltså?
Inte så konstigt att vara utan tjej när man är fem år kanske? Rullar ögonen

Jag träffade min fästman, tillika min första pojkvän, när jag var sjutton år.
Ha inte så bråttom att hitta någon. Vänta hellre ett tag och hitta någon som du tycker riktigt mycket om.


   
SvaraCitera