Aviseringar
Rensa alla

ensam


Ämnesstartare

Skolan är ett rent helvete för mig just nu. Går inte alls ihop med min klass. Sitter nästan alltid själv i klassrummet. Äter själv, fördriver rasterna ensam. Min tröst har alltid varit att jag har haft vänner utanför skolan. Men nu plötsligt börjar de försvinna en efter en. Jag förstår ingenting. Vad satan är det får fel på mig nu helt plötsligt?
Jag är för helvete inte skapad för ensamhet.

Ja., Ville bara klaga lite I guess.


   
Citera

🙁 stackare!


   
SvaraCitera

Jag är också rätt ensam. Har väl inga riktiga vänner över huvudtaget, um ä enda bra stället typ. men d ska bli mer än så.


   
SvaraCitera

Det är likadant för mig.


   
SvaraCitera

Kamp:

Jag är också rätt ensam.

Malachi:

Det är likadant för mig.

Här berättar hon om hur jobbigt hur hon har det. Så kommer ni med era egon och säger att det är er det är synd om. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY[no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Michee:

Här berättar hon om hur jobbigt hur hon har det. Så kommer ni med era egon och säger att det är er det är synd om.

Säger bara att hon inte är ensam med att vara ensam.


   
SvaraCitera

Anstränger man sig för att skaffa bekanta i klassen så ska det inte vara så svårt om man inte här helt asocial. Har trevlig och skämtsam istället för så jävla emo.


   
SvaraCitera

Michee:

Här berättar hon om hur jobbigt hur hon har det. Så kommer ni med era egon och säger att det är er det är synd om. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

ego kan du va själv


   
SvaraCitera

Malachi:

Säger bara att hon inte är ensam med att vara ensam.

Kamp:

ego kan du va själv

[no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

meeen suck. säg nå bra själv ist


   
SvaraCitera

Så kan det gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker alla ensamma ska kramas med varandra [blush]


   
SvaraCitera

tjockboll:

tycker alla ensamma ska kramas med varandra

[love]


   
SvaraCitera

tjockboll:

tycker alla ensamma ska kramas med varandra

Tycker jag med,hela världen ska vara som mumindalen[love]


   
SvaraCitera