Aviseringar
Rensa alla

ensam


b4sket:

vaddå vad känner du då?

[tired]
Det finns alltid någon som har det lite värre än en själv. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Det var till att vara mallig hehe [bigsmile]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Haha hur skall man veta det?[sad]


   
SvaraCitera

b4sket:

finns det någon som känner sig lika ensam som jag? skulle inte tro det.....

Det finns nog många som känner sig lika ensam som du, om inte än mer ensam.

Hoppas det blir bättre.


   
SvaraCitera

Det är väl inte särskilt svårt att skaffa sig vänner. Jag har kännt mig ensam i perioder, men då har jag tagit tag i skiten och börjat träffa mer folk. Är du däremot mobbad och har dåligt rykte av någon anledning, ändra på det och visa att du är en trevlig person. Du kan vara precis vem du vill, bara du går in för det och verkligen vill det, och då menar jag inte att du ska låtsas vara någon annan, dvs någon som känns fel att vara. Du ska lära dig att tänka annorlunda, agera annorlunda och tycka om det. Du behöver inte vara precis som alla andra, tvärtom, du ska vara intressant och social och på så sätt få hur många vänner du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Är du däremot mobbad och har dåligt rykte av någon anledning, ändra på det och visa att du är en trevlig person.

nej de e jag inte, bara de att jag är jävligt blyg och tystlåten :S ja men var hittar man nytt folk då?


   
SvaraCitera

b4sket:

nej de e jag inte, bara de att jag är jävligt blyg och tystlåten :S ja men var hittar man nytt folk då?

Okej. Det var jag också förut, men det har jag lyckats komma ifrån. Nytt folk hittar du på krogen, i skolan, ungdomsgårdar, festivaler, fester och internet. Det sistnämna är dock inget att rekommendera, det blir bara jobbigt när man ska träffa sina nya vänner för första gången, speciellt om man är blyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

b4sket:

finns det någon som känner sig lika ensam som jag? skulle inte tro det.....

Så säger alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Du kan vara precis vem du vill, bara du går in för det och verkligen vill det, och då menar jag inte att du ska låtsas vara någon annan, dvs någon som känns fel att vara. Du ska lära dig att tänka annorlunda, agera annorlunda och tycka om det.

Någon som tänker som jag![bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera