Aviseringar
Rensa alla

Ensam! :´(


Ämnesstartare

Känner mig ensam hela tiden! jag har ju vänner å så men ändå. och direkt jag kommer hem så känner jag mig ensam och ledsen [sad]. Jag har ingen pojkvän bara kompisar men är det nån annan som känner såhär? vad ska man göra?? kram[love]


   
Citera

Tror du lyssnar för mycket på Broder Daniel.


   
SvaraCitera

umgås mer med dina vänner om det är ensamt sitt inte här och klaga


   
SvaraCitera

jag har pojkvän men inga kompisar (eller ok jag har irl-kompisar men vi umgås sällan)


   
SvaraCitera

Umgås med dina vänner då eller joina ett mmorpg. Det funkade för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag får väl börja va mkt mer med mina vänner isf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

joina ett mmorpg

vilket spelar du?

MusicGirl:

Känner mig ensam hela tiden!

Antingen får du försöka umgås mer med kompisarna, eller så får du fördriva tiden på ett annat sätt när du väl är hemma,
så att du har saker att göra hela tiden och inte känner att du känner dig ensam. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HerrLindfors:

eller så får du fördriva tiden på ett annat sätt när du väl är hemma,
så att du har saker att göra hela tiden och inte känner att du känner dig ensam.

Jo men det finns ju inte så mkt å göra hemma. typ sitta framför datorn/kolla film är väl de enda typ.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusicGirl:

Jo men det finns ju inte så mkt å göra hemma. typ sitta framför datorn/kolla film är väl de enda typ

jaa.. jag gör typ samma sak [smile] och pluggar...

Men, idrottar du eller något? lr är det så att du kommer hem direkt efter skolan och spenderar tiden hemma ? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HerrLindfors:

jaa.. jag gör typ samma sak och pluggar...

Joo precis man pluggar ju hela tiden! hinner ju nästan bara va med vänner på helgen när man är ledig.

HerrLindfors:

Men, idrottar du eller något? lr är det så att du kommer hem direkt efter skolan och spenderar tiden hemma ?

nej jag går inte i nån sport de är ganska mycket med skolan å sen ska man ju va med vännerna å så så det känns liksom inte lockande. Asså jag brukar typ komma hem å sitta vid datorn ett tag elr så är jag liksom med vänner direkt efter skolan lite beroende på vem jag ska vara med typ. men om jag inte ska va med nån då blire ju mycket tid vid datorn och så..[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusicGirl:

. men om jag inte ska va med nån då blire ju mycket tid vid datorn och så

hmm, om du gillar att sitta vid datorn så kan du börja spela något, för det är ett bra tidsfördriv, annars hitta på något som du tycker är roligt, och där du inte behöver ha vänner till..
Du är inte ensam om den här känslan det finns tusentals folk som känner likadant [love] [smile]


   
SvaraCitera

HerrLindfors:

vilket spelar du?

WoW främst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag vet att jag inte är själv, säkert många som känner likadant. När jag känner mig ensam brukar jag sitta vid datorn å chatta å sånt och om jag inte är på datorn så lyssnar jag musik å smsar. vill typ va social hela tiden, tror jag är skällskapssjuk[wink] hehe nej men asså det blir ju så om man inte har nått å göra så sitter jag framför datorn i flera timmar vare sig jag vill elr inte så blire så, vet egentligen inte varför hehe[tired] fast snart ska jag dra till en kompis[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Gör nåt kreativt.


   
SvaraCitera

skaffa ett ds, har minst 500h backlog.


   
SvaraCitera