Aviseringar
Rensa alla

Ensam bög


menoj
Ämnesstartare

Bor i en mindre norrländsk stad och känner mig sjukt ensam som bög eftersom väldigt få i min ålder (17) har kommit ut här. Det känns som att jag bara sitter och rullar tummarna och väntar på att kunna flytta härifrån. Hur ska man kunna träffa andra bögar om varken dom eller en själv är riktigt out of the closet? Vet inte om det jag helst önskar att jag hade är vänner som också är gay eller en pojkvän, är ganska lost hursomhelst. 


   
Citera

menoj:
Bor i en mindre norrländsk stad och känner mig sjukt ensam som bög eftersom väldigt få i min ålder (17) har kommit ut här. Det känns som att jag bara sitter och rullar tummarna och väntar på att kunna flytta härifrån. Hur ska man kunna träffa andra bögar om varken dom eller en själv är riktigt out of the closet? Vet inte om det jag helst önskar att jag hade är vänner som också är gay eller en pojkvän, är ganska lost hursomhelst. 

Sidor som: BodyContact, Prassel, och Snuska

Borde funka till å hitta nån iaf. Annars så finns det ju grindr men där finns det väl för många gubbar tyvärr. Ha märkt själv att det allmänt tyvärr finns mer "gubbar" än nåra i våran ålder men tror nog att det kommer lösa sig för dig bra. Pma mig ifall du ha nå mer frågor eller funderingar


   
SvaraCitera

Flytta ner till fjollträsk eller Göteborg 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Det finns garanterat flera homosexuella/bisexuella än vad du tror, i din ålder också. 

Vad söker du i en kille? Ett seriöst förhållande, en KK eller ett engångsligg? 

Jag skulle rekommendera Qruiser över BodyContact, Snuska och Prassel. Qruiser har också massvis med äckliga människor men ändå mera av de bra killarna. 🙂 


   
SvaraCitera

SDniklas:
Flytta ner till fjollträsk eller Göteborg 

Fjollträsk äre väl Stöckhölm? 😛


   
SvaraCitera
menoj
Ämnesstartare

sies:
Det finns garanterat flera homosexuella/bisexuella än vad du tror, i din ålder också. 

Vad söker du i en kille? Ett seriöst förhållande, en KK eller ett engångsligg? 

Jag skulle rekommendera Qruiser över BodyContact, Snuska och Prassel. Qruiser har också massvis med äckliga människor men ändå mera av de bra killarna. 🙂 

Mest tänker jag mig väl ett seriöst förhållande, kanske därför jag tvivlat lite på såna där sidor. Ska prova dock, tack 🙂


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Fjollträsk äre väl Stöckhölm? 😛

vad är fjollträsk?


   
SvaraCitera

vincebruh:

vad är fjollträsk?

En stor ansamling fjollor (bögar) är det menat om jag förstår det korrekt.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Fjollträsk äre väl Stöckhölm? 😛

Yes ;P


   
SvaraCitera
sies
 sies

menoj:

Mest tänker jag mig väl ett seriöst förhållande, kanske därför jag tvivlat lite på såna där sidor. Ska prova dock, tack 🙂

Va medveten att även om du skriver att du endast söker ett seriöst förhållande så kommer pervon att kontakta dig där. Men som sagt, finns några som faktiskt är bra och så. 🙂 


   
SvaraCitera

SDniklas:

Yes ;P

Tänkt väl det. ;P


   
SvaraCitera
menoj
Ämnesstartare

sies:

Va medveten att även om du skriver att du endast söker ett seriöst förhållande så kommer pervon att kontakta dig där. Men som sagt, finns några som faktiskt är bra och så. 🙂 

Får hoppas på att få ut något bra av det iallafall 🙂


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

menoj:
Bor i en mindre norrländsk stad och känner mig sjukt ensam som bög eftersom väldigt få i min ålder (17) har kommit ut här. Det känns som att jag bara sitter och rullar tummarna och väntar på att kunna flytta härifrån. Hur ska man kunna träffa andra bögar om varken dom eller en själv är riktigt out of the closet? Vet inte om det jag helst önskar att jag hade är vänner som också är gay eller en pojkvän, är ganska lost hursomhelst. 

Ligger i precis samma situation som du...


   
SvaraCitera
menoj
Ämnesstartare

SAAB:

Ligger i precis samma situation som du...

Lider med dig


   
SvaraCitera