Aviseringar
Rensa alla

Ensam


Ämnesstartare

Idag är det Lördag. Skönt för många, slippa skolan och hänga med vänner, ha kul, skratta och sånt. För mig är det hemskt, sitta på rummet utan att ha några vänner och försöker hitta på olika saker för att få tiden att gå fortare... Går jag ut blir det bara värre, vad ska jag göra, ta en fika med mig själv, gå och kolla bio själv? Jag är inte perfekt, verkligen inte, men jag förstår inte vad jag gör för fel för att människor i min ålder inte vill va med mig. / 16 årig tjej


   
Citera
Ämnesstartare

Jag brukade promenera väldigt mycket


   
SvaraCitera

jag är också ensam större delen av dagen om jag inte arbetar med det är mest för att ingen vill ha något att göra med en deprimerad och självmordsbenägen tjej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
jag är också ensam större delen av dagen om jag inte arbetar med det är mest för att ingen vill ha något att göra med en deprimerad och självmordsbenägen tjej 

Jag förstår dig, det är samma för mig. Ibland känns det som man bara är ett stort problem för alla istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
jag är också ensam större delen av dagen om jag inte arbetar med det är mest för att ingen vill ha något att göra med en deprimerad och självmordsbenägen tjej 

Oof, det finns många här som vill ha och göra med dig 😉

Fast kanske på fel sätt, om vi säger så...


   
SvaraCitera

Tråkigt jag har vänner men hänger nt så mkt med dem eftersom jag e så deppig.. vill du ha nån o snacka med kan du skicka ett pm


   
SvaraCitera

Ekin: hänga med vänner

Inte nödvändigtvis. Jag har inga vänner, men i dag var ändå en väldigt skön dag.


   
SvaraCitera

Maymay:

Oof, det finns många här som vill ha och göra med dig 😉

Fast kanske på fel sätt, om vi säger så...

men ungefär 99% vet inte ens hur jag ser ut så fattar inte om de blir upphetsade på min profilbild eller vad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

men ungefär 99% vet inte ens hur jag ser ut så fattar inte om de blir upphetsade på min profilbild eller vad

Bra fråga, märkte precis att din profilbild är en krossad spegel med blod överallt och inte en tjej med selfie-stick :)))))))))))))))))))))) fuck är retarded


   
SvaraCitera

Maymay:

Bra fråga, märkte precis att din profilbild är en krossad spegel med blod överallt och inte en tjej med selfie-stick :)))))))))))))))))))))) fuck är retarded

hela min personlighet är med i min profilbild jue


   
SvaraCitera

Ekin:

Jag förstår dig, det är samma för mig. Ibland känns det som man bara är ett stort problem för alla istället. 

jag tycker att jag är ett problem för alla och jag är bara till för en sak som mister maymay mycket väl vet om vad jag menar för han vet ungefär 25% av mina problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

hela min personlighet är med i min profilbild jue

Nej men Skåne...Nu ska vi inte vara onödigt mycket deppiga 🙁


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

men ungefär 99% vet inte ens hur jag ser ut så fattar inte om de blir upphetsade på min profilbild eller vad

Ja, din profilbild, Yandere Simulator, eller hur?


   
SvaraCitera

Maymay:

Nej men Skåne...Nu ska vi inte vara onödigt mycket deppiga 🙁

nej just det vi ska vara GLADA


   
SvaraCitera

123fendas:

Ja, din profilbild, Yandere Simulator, eller hur?

Yep


   
SvaraCitera