Aviseringar
Rensa alla

Ensam


Ämnesstartare

Då får man lära sig att gilla att umgås med sig själv. Lätt för vissa, svårt för andra. Jag är inte ensam på det sättet men jag kan njuta riktigt mycket av att vara ensam ibland. Sätt dig på ett fik som du själv säger och bara koppla av och inse att du förmodligen har det ganska bra ändå Glad

Du gör nog inget fel. Det kommer säkert en ny dag där man träffar människor som kanske delar ens intressen och vill börja hänga. 

Sitta på rummet är nog det värsta man kan göra i en sådan situation. Nu skriver jag bara vad jag personligen skulle känna men som jag skrev tidigare, då får man tänka fuck it och gå ut från rummet. Finns alltid något man kan göra där ute. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Ja, din profilbild, Yandere Simulator, eller hur?

REEEEEEE WEEEEBmaxresdefault.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Då får man lära sig att gilla att umgås med sig själv. Lätt för vissa, svårt för andra. Jag är inte ensam på det sättet men jag kan njuta riktigt mycket av att vara ensam ibland. Sätt dig på ett fik som du själv säger och bara koppla av och inse att du förmodligen har det ganska bra ändå Glad

Du gör nog inget fel. Det kommer säkert en ny dag där man träffar människor som kanske delar ens intressen och vill börja hänga. 

Sitta på rummet är nog det värsta man kan göra i en sådan situation. Nu skriver jag bara vad jag personligen skulle känna men som jag skrev tidigare, då får man tänka fuck it och gå ut från rummet. Finns alltid något man kan göra där ute. 

Fan varför skriver du aldrig såna här fina grejor i chatten?Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Då får man lära sig att gilla att umgås med sig själv. Lätt för vissa, svårt för andra. Jag är inte ensam på det sättet men jag kan njuta riktigt mycket av att vara ensam ibland. Sätt dig på ett fik som du själv säger och bara koppla av och inse att du förmodligen har det ganska bra ändå Glad

Du gör nog inget fel. Det kommer säkert en ny dag där man träffar människor som kanske delar ens intressen och vill börja hänga. 

Sitta på rummet är nog det värsta man kan göra i en sådan situation. Nu skriver jag bara vad jag personligen skulle känna men som jag skrev tidigare, då får man tänka fuck it och gå ut från rummet. Finns alltid något man kan göra där ute. 

Jag har varit ensam i 3 år nu och försökt att gå ut, gå på olika aktiviteter, försöka med olika appar att träffa vänner genom. Det börjar bli väldigt jobbigt nu, när man verkligen inser att inget funkar. Jag kan tycka det är skönt att vara ensam ibland, men vissa dagar så är det enda jag skulle vilja ha en vän jag kan göra roliga saker mer :/


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

Yep

Skaparen YandereDev, jag avbildade honom på bildlektionerna i skolan.

2008.pngYandereDevInitialsRemoved.png


   
SvaraCitera

Maymay:

REEEEEEE WEEEEBmaxresdefault.jpg

LOL.gif


   
SvaraCitera

123fendas:

Skaparen YandereDev, jag avbildade honom på bildlektionerna i skolan.

2008.pngYandereDevInitialsRemoved.png

bra ritat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Jag brukade promenera väldigt mycket

Aa de har jag oxå gjort mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta bara till sommarlovet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Vänta bara till sommarlovet

Tack för påminnelsen, nu känns det bättre


   
SvaraCitera

Hänger inte heller med kompisar, gäller bara att skaffa hobbys och inte sitta hemma hela tiden. Minns att när jag gjorde det var det som värst, sen började jag gå utomhus, sen springa, sen gick jag med i en bågskytteklubb. Beror helt på vad du gillar men det finns hur mycket som helst att hålla på med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:
Hänger inte heller med kompisar, gäller bara att skaffa hobbys och inte sitta hemma hela tiden. Minns att när jag gjorde det var det som värst, sen började jag gå utomhus, sen springa, sen gick jag med i en bågskytteklubb. Beror helt på vad du gillar men det finns hur mycket som helst att hålla på med.

Fast inte kul att gå med i klubbar och sen pratar ingen med dej 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:

Fast inte kul att gå med i klubbar och sen pratar ingen med dej 🙁

Vi kan starta en inget liv klubbParty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Vi kan starta en inget liv klubbParty

Riktigt bra idé assåCool 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

jag tycker att jag är ett problem för alla och jag är bara till för en sak som mister maymay mycket väl vet om vad jag menar för han vet ungefär 25% av mina problem

Finns för dig, är inte så bra som psykolog men jag finns där för dig om du behöver prata. Om vad som helst.


   
SvaraCitera