Aviseringar
Rensa alla

ensam


seasaw

alone? we're all one


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Välkommen till UM Olivia! Berätta lite mer om dig självGlad

Jag är 16 år och lever för gitarren/musiken. Älskar att hitta ny musik och att skratta för mig själv. Lite halvskum, kanske. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
vi lever i ett ensamhälle.

true, true 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
även om jag har 100 st runt om mig så känner jag mig ensam. har något sorts hål i min själ som måste fyllas med nåt. svårt att förklara i ord. längtar till nåt annat, nytt, ny värld.

Förstår dig, brukar nästan alltid vilja ha något mer.. Brukar oftast handla om stränder och bra vänner Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vi finns för varann!! HjärtaGlad

Konspiratorer UNITE Mycket glad


   
SvaraCitera

är också ensam mkt men jag gillar att vara ensam också
är ganska dålig på att umgås i grupper så föredrar att vara i par om 2 när jag ska umgås oftast
fast det beror lite på vem jag är med, det är ju roligt om man har lite liknande intressen och vill lyssna på allas inputs in en konvo. har varit med om att bli tredje hjulet några gånger för mkt bara för att samtalsämnet kan vara en sak konstant i 3 h och jag kan typ inget om det och så blir jag snead när jag försöker göra en insats till att förstå eller byta ämne haha

wow skulle inte ordbajsa så mkt här men jahaja så blev det! välkommen i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oliviaaa:

Förstår dig, brukar nästan alltid vilja ha något mer.. Brukar oftast handla om stränder och bra vänner Glad

mmm. men framförallt saknar jag närhet och kärlek från tex en flickvän. önskar det var som i filmer, man träffa en fin tjej och vi hade värsta personkemin och vi blir tsm och lever lyckliga livet ut. men så är det inte. kanske för 5 % i världen. undrar om kärlek finns ens. har aldrig känt nåt...eller kanske mina känslor som gått i sönder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, Olivia.

Hur står det till? Hur kommer det sig att du är ensam.

Kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oliviaaa:

Jag är 16 år och lever för gitarren/musiken. Älskar att hitta ny musik och att skratta för mig själv. Lite halvskum, kanske. Mycket glad

Vem är inte skum?Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns värre saker än att vara själv.

 


   
SvaraCitera
seasaw

tumblr_m7c925EESd1qlict8o1_500.jpg

hehe


   
SvaraCitera