Aviseringar
Rensa alla

ensam hela tiden


Ämnesstartare

hej som rubriken lider

jag är en väldigt ensam ung kille vid 17års åldern när jag fick min leversjukdom så plötsligt försvann folk från mitt liv. jag går till gröna lund själv jag äter i restauranger själv och gör allt själv och jag undrar vad kan man göra för att få vänner ibland drar jag till evenemanger och börjar en konversationen men dom undviker och ger en blick som säger vem är du känner jag dig vad kan man göra jag börjar gå in i väggen och börjar få konstiga tankar om livet och om människor en gång i tiden hade jag vänner flickvän osv men nu försvann både hälsa och vänner 🙁  

 


   
Citera

Går du i skolan?

Jag skulle säga att ett bra sätt att få vänner på är antingen detta forumet eller datorspel.

Vet lite random fråga och tips.


   
SvaraCitera

Antar du kan joina UM discord:en ifall du nu har discord. 
https://discord.gg/d4Xw5Y


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Går du i skolan?

Jag skulle säga att ett bra sätt att få vänner på är antingen detta forumet eller datorspel.

Vet lite random fråga och tips.

jag går i skolan men vi är bara skolvänner dom hjälper mig med uppgifter och jag hjälper dom har frågat dom flera gånger att vi kan träffas efter skolan men dom nekar min begäran  


   
SvaraCitera

ensamvarg:

jag går i skolan men vi är bara skolvänner dom hjälper mig med uppgifter och jag hjälper dom har frågat dom flera gånger att vi kan träffas efter skolan men dom nekar min begäran  

Okej förstår situationen bättre nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Antar du kan joina UM discord:en ifall du nu har discord. 
https://discord.gg/d4Xw5Y

nej har ingen discord 


   
SvaraCitera

ensamvarg:

nej har ingen discord 

Det skrivs rätt mycket på vår discord server, kanske några i Stockholm som vill hänga ifall de lär känna dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Det skrivs rätt mycket på vår discord server, kanske några i Stockholm som vill hänga ifall de lär känna dig.  

ska skappa en discord och joina tack för ditt stöd 🙂


   
SvaraCitera

Maymay:

Det skrivs rätt mycket på vår discord server,

mört är du verkligen säker på det?


   
SvaraCitera

alltså nu vet jag inte vad din leversjukdom hindrar dig för ifall du kan göra allt du kunde göra tidigare dvs springa cykla och sånt börja på någon sport och lär känna folk där


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

mört är du verkligen säker på det?

Eller jao utan mig hade det varit helt dött iallafallCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
alltså nu vet jag inte vad din leversjukdom hindrar dig för ifall du kan göra allt du kunde göra tidigare dvs springa cykla och sånt börja på någon sport och lär känna folk där

jag cyklar till stan oftast och sen tillbaka för att bli av med energi och kunna sova ska förmodligen börja på basket då jag tycker den sporten passar mig bäst 


   
SvaraCitera

Maymay:

Eller jao utan mig hade det varit helt dött iallafallCool

sant


   
SvaraCitera

ensamvarg:

jag cyklar till stan oftast och sen tillbaka för att bli av med energi och kunna sova 

då kanske inte självförsvar är det bästa då du blir väldigt utmattad efter 1 timmes intensiv träning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

då kanske inte självförsvar är det bästa då du blir väldigt utmattad efter 1 timmes intensiv träning

ah exakt har en väldigt dålig kondis 


   
SvaraCitera