Forumet - ensam hela tiden

ensam hela tiden

703 1 58

ensamvarg:
hej som rubriken lider

jag är en väldigt ensam ung kille vid 17års åldern när jag fick min leversjukdom så plötsligt försvann folk från mitt liv. jag går till gröna lund själv jag äter i restauranger själv och gör allt själv och jag undrar vad kan man göra för att få vänner ibland drar jag till evenemanger och börjar en konversationen men dom undviker och ger en blick som säger vem är du känner jag dig vad kan man göra jag börjar gå in i väggen och börjar få konstiga tankar om livet och om människor en gång i tiden hade jag vänner flickvän osv men nu försvann både hälsa och vänner :(  

Har du försökt träffa internet vänner? Ett tips, gör inte det. Det är alltid stelt som FAAAANIcke!

Spana också in:

daygamer: Lol, börja daygamea, gå in på Facebook och sök " rsd innercircle Stockholm" där kan du skriva att du vill daygamea, skriv ett inlägg "I need a wingman to game tonight" så kommer fullt med folk att skriva o du kan möta upp dem o ragga på tjejer tillsammans med. Kanske jag svarar ;)
och vad säger dig att han söker tjejer? han vill skaffa vänner och sånt normalt inte försöka ragga tjejer

SkeletonGirl:
Jag hittade bara personlig tränare och det har jag försökt. Dålig idé 
Jag förstår inte vad du menar riktigt. Är du trådstartaren på ett annat konto eller syftar du på att du gjort det jag rekommenderade men att du bara fann personlig tränare?  

Om sistnämnda så är det inte riktigt så. Sist jag la upp trådar där träffade jag fullt med folk o raggade på tjejer med mitt i Drottninggatan

Skåneärbäst:
och vad säger dig att han söker tjejer? han vill skaffa vänner och sånt normalt inte försöka ragga tjejer
Well, vad gör man med sina killkompisar? Det är inte så att alla sitter i ett hörn o drar en Tarzan tillsammans. De är unga o borde klara av att ragga tillsammans och på så sätt hittar man ett umgänge. Man kan inte bara leta efter ett umgänge utan ett motto. Man måste göra saker tillsammans och ha saker gemensamt. 

om han inte gillar att ragga är han tråkig , då kan han hitta polare på inferno online o skräp bara för att spela tillsammans med.....

daygamer:
Well, vad gör man med sina killkompisar? Det är inte så att alla sitter i ett hörn o drar en Tarzan tillsammans. De är unga o borde klara av att ragga tillsammans och på så sätt hittar man ett umgänge. Man kan inte bara leta efter ett umgänge utan ett motto. Man måste göra saker tillsammans och ha saker gemensamt. 

om han inte gillar att ragga är han tråkig , då kan han hitta polare på inferno online o skräp bara för att spela tillsammans med.....
så enligt dig ska alla killar ragga på tjejer? boken börjar fyllas på varför du inte har en flickvän