Aviseringar
Rensa alla

ensam hela tiden


Kanelgurkan:

Ah, känns som nåt man ska träna på, men vem orkar?Cool

Min far hade gått till frisören och fått en jätte ful frisyr, han var så glad att han slapp och se det. Så tänker jag om mig alltid. Men lika bra och bli van att se hur man ser ut så det inte är främmande varje gång. Jag ser alla detaljer, ibland ser jag för mycket som andra inte ser. Då tröttnar jag helt.


   
SvaraCitera
time
 time

Tråd rensad på massor av off topic. Den här tråden handlar om ts ensamhet och tips för hen, inte om huruvida vänner bör ha aspergers syndrom eller frisyrer. 


   
SvaraCitera

daygamer:
Lol, börja daygamea, gå in på Facebook och sök " rsd innercircle Stockholm" där kan du skriva att du vill daygamea, skriv ett inlägg "I need a wingman to game tonight" så kommer fullt med folk att skriva o du kan möta upp dem o ragga på tjejer tillsammans med. Kanske jag svarar 😉

och vad säger dig att han söker tjejer? han vill skaffa vänner och sånt normalt inte försöka ragga tjejer


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

och vad säger dig att han söker tjejer? han vill skaffa vänner och sånt normalt inte försöka ragga tjejer

Jag hittade bara personlig tränare typ och det har jag försökt ragga på men detta handlar inte om det.


   
SvaraCitera

daygamer:
Lol, börja daygamea, gå in på Facebook och sök " rsd innercircle Stockholm" där kan du skriva att du vill daygamea, skriv ett inlägg "I need a wingman to game tonight" så kommer fullt med folk att skriva o du kan möta upp dem o ragga på tjejer tillsammans med. Kanske jag svarar 😉

Jag hittade bara personlig tränare och det har jag försökt. Dålig idé 


   
SvaraCitera

daygamer:
Jag diggar inte din attityd. Om du vill träffa folk så går du fram o snackar med folk . Man får inte polare från tomma intet

jag diggar inte din attityd faktiskt, se på vad du själv skriver lol


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag hittade bara personlig tränare och det har jag försökt. Dålig idé 

Jag förstår inte vad du menar riktigt. Är du trådstartaren på ett annat konto eller syftar du på att du gjort det jag rekommenderade men att du bara fann personlig tränare?  

Om sistnämnda så är det inte riktigt så. Sist jag la upp trådar där träffade jag fullt med folk o raggade på tjejer med mitt i Drottninggatan


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

och vad säger dig att han söker tjejer? han vill skaffa vänner och sånt normalt inte försöka ragga tjejer

Well, vad gör man med sina killkompisar? Det är inte så att alla sitter i ett hörn o drar en Tarzan tillsammans. De är unga o borde klara av att ragga tillsammans och på så sätt hittar man ett umgänge. Man kan inte bara leta efter ett umgänge utan ett motto. Man måste göra saker tillsammans och ha saker gemensamt. 

om han inte gillar att ragga är han tråkig , då kan han hitta polare på inferno online o skräp bara för att spela tillsammans med.....


   
SvaraCitera

daygamer:

Well, vad gör man med sina killkompisar? Det är inte så att alla sitter i ett hörn o drar en Tarzan tillsammans. De är unga o borde klara av att ragga tillsammans och på så sätt hittar man ett umgänge. Man kan inte bara leta efter ett umgänge utan ett motto. Man måste göra saker tillsammans och ha saker gemensamt. 

om han inte gillar att ragga är han tråkig , då kan han hitta polare på inferno online o skräp bara för att spela tillsammans med.....

så enligt dig ska alla killar ragga på tjejer? boken börjar fyllas på varför du inte har en flickvän


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

så enligt dig ska alla killar ragga på tjejer? boken börjar fyllas på varför du inte har en flickvän

Jag har förmodligen dejt på fredag.


   
SvaraCitera

Kanelgurkan:

Har du försökt träffa internet vänner? Ett tips, gör inte det. Det är alltid stelt som FAAAANIcke!

Bara om du själv är "stel"


   
SvaraCitera

Deinosuchus:

Bara om du själv är "stel"

Näää för om vi förutsätter att jag är den stela människan, vad är den andra för nåt då? Cool


   
SvaraCitera

daygamer:

Jag har förmodligen dejt på fredag.

Roligt för dig då själv är jag inte precis kärlek intresserad


   
SvaraCitera

Kanelgurkan:

Näää för om vi förutsätter att jag är den stela människan, vad är den andra för nåt då? Cool

Ingenting är stelt om man inte ser det som det. Bara prata på, spelar ingen roll om den andra personen är tyst då de lär öppna upp sig senare.


   
SvaraCitera

Deinosuchus:

Ingenting är stelt om man inte ser det som det. Bara prata på, spelar ingen roll om den andra personen är tyst då de lär öppna upp sig senare.

Hahahah rolig du är Cool Varför går folk till psykolog oh varför har vi ens en selektiv mutism, du verkar ha löst alla problem hahah Glatt skålande


   
SvaraCitera