Aviseringar
Rensa alla

ensam hela tiden


Skåneärbäst:

Roligt för dig då själv är jag inte precis kärlek intresserad

Om du träffade mig då hade du säkert varit det 😉

är du mer inne på One night stands?


   
SvaraCitera

Varför jag rekommenderar inner circle är för att folk är villiga att betala 4-5 tusen dollar för vad som man lär sig med andra. Att kunna snacka med tjejer utan att det blir awkward. Detta har man nytta av när det kommer allt i livet, affärer till att kunna må bättre över sig själv. 

att ragga är bara istoppen i havet. När man blir bra på det öppnas alla andra delar man har nytta av och det är i princip allt


   
SvaraCitera

Kanelgurkan:

Hahahah rolig du är Cool Varför går folk till psykolog oh varför har vi ens en selektiv mutism, du verkar ha löst alla problem hahah Glatt skålande

Vet inte egentligen vad du snackar om.


   
SvaraCitera

Deinosuchus:

Vet inte egentligen vad du snackar om.

Hahahaha okej... vi säger såCool


   
SvaraCitera

daygamer:

Om du träffade mig då hade du säkert varit det 😉

är du mer inne på One night stands?

tvivlar jag på väldigt starkt

Är inte precis ute efter sex som många kanske trorTardig


   
SvaraCitera

daygamer:

Jag förstår inte vad du menar riktigt. Är du trådstartaren på ett annat konto eller syftar du på att du gjort det jag rekommenderade men att du bara fann personlig tränare?  

Om sistnämnda så är det inte riktigt så. Sist jag la upp trådar där träffade jag fullt med folk o raggade på tjejer med mitt i Drottninggatan

Är inte trådskaparen men jag känner samma sak som den situationen det handlade om.


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

tvivlar jag på väldigt starkt

Är inte precis ute efter sex som många kanske trorTardig

whatever, med den attityden skulle jag inte direkt fallit för dig.


   
SvaraCitera

daygamer:

whatever, med den attityden skulle jag inte direkt fallit för dig.

och jag faller för personlighet så du skulle ha slängts bort på första ögonblicket jag såg dig


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

och jag faller för personlighet så du skulle ha slängts bort på första ögonblicket jag såg dig

Förstår inte hur du menar nu, hur kan du känna mig på första ögenblicken när du ser mig för att sortera bort mig efter personligheten?


   
SvaraCitera

daygamer:
Varför jag rekommenderar inner circle är för att folk är villiga att betala 4-5 tusen dollar för vad som man lär sig med andra. Att kunna snacka med tjejer utan att det blir awkward. 

ofta man betalar 5 tusen kr bara för lära sig att ragga på tjejer? de var det roligaste jag hört på länge lol xD


   
SvaraCitera

vincebruh:

ofta man betalar 5 tusen kr bara för lära sig att ragga på tjejer? de var det roligaste jag hört på länge lol xD

läste fel men 5 tusen dollar bara för att lära sig ragga på tjejer wow :O


   
SvaraCitera

vincebruh:

läste fel men 5 tusen dollar bara för att lära sig ragga på tjejer wow :O

Ja, folk betalar 40 000 kr för enstaka lektioner. 


   
SvaraCitera

Han som taffsa på mig var med i den gruppen Censur 

*forever alone*


   
SvaraCitera