Aviseringar
Rensa alla

Ensam hemma


Ämnesstartare

ehd: nä är inte rädd för sånt

iofs, sånt inträffar typ ba i gamla hus som ligger enskilt. Rodnar Bara du inte sover i närheten av ngn fönsterruta dårå så att du inte riskerar att få en sten i huvudet så är det nog ingen fara. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Är för det mesta alltid ensam. Har dock inga läskiga grannar som bråkar och stökar men en unge som kan skrika lite ibland. Man måste vara stark i värld som denna.

vill jättegärna ha en barnfamilj i trapphuset. hade varit skönt. jag ser aldrig mina grannar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta : Obehagligt! Har du husdjur?

en katt Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

pxebsjy

W7CiTm5.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Bara du inte sover i närheten av ngn fönsterruta dårå så att du inte riskerar att få en sten i huvudet så är det nog ingen fara. Tumme upp

mm det är ju det jag brukar göra Rodnar men bor inte på bottenvåningen som tur är. då hade jag dött på riktigt varje gång det hände


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:

haha fast maya är lite läskig att vara själv med pga så fort hon hör ett ljud i trapphuset springer hon tätt mot golvet och stirrar på dörren jättelänge :((((
men ja, det är skönt att alltid ha sällskap! och så länge hon inte blir spänd vet jag ju att det är lugnt.

jag vetinte 🙁

nä är inte rädd för sånt Rodnar

Stella är helt tvärtom inomhus. Hon ba vad äre för ljud, jag ska kolla med all min pondus och kraft! och när vi är ute så ba någon en halvmil bort hostade, till reträtt!


   
SvaraCitera

ehd: vill jättegärna ha en barnfamilj i trapphuset. hade varit skönt. jag ser aldrig mina grannar.

Ser bara en av mina grannar(barnfamiljen med ungen) de andra har jag knappt sätt sen jag flyttade hit.


   
SvaraCitera
Kudhos

Ta en kopp te och ta det lugnt. Stressa dig inte i onödan. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: mm det är ju det jag brukar göra

gör det inte i fortsättningen dårå för att vara på den säkra sidan Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: en katt

Missen tar hand om dig då!! 😀 Gosa med din kissemiss så blir det bra 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

W7CiTm5.jpg

lkz2q2b


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Stella är helt tvärtom inomhus. Hon ba vad äre för ljud, jag ska kolla med all min pondus och kraft! och när vi är ute så ba någon en halvmil bort hostade, till reträtt!

maya är en liten fegis :$

Kudhos:
Ta en kopp te och ta det lugnt. Stressa dig inte i onödan. 🙂

försökrSöt

S3ON:

gör det inte i fortsättningen dårå för att vara på den säkra sidan Söt

borde inte!

rulltorta :

Missen tar hand om dig då!! 😀 Gosa med din kissemiss så blir det bra 😀

mm gör det nu 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: mm gör det nu 🙂

Härligt!! 😀 Säg till om det blir mycket läskigt och du vill dela kattbilder och kattbilder eller nåt så finns jag här :)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :

Härligt!! 😀 Säg till om det blir mycket läskigt och du vill dela kattbilder och kattbilder eller nåt så finns jag här :)))

la nyss upp en färsk i kattdagbokenRodnar


   
SvaraCitera

Tat lugnt. det är inte så mycket som kan hända så länge du håller dig inomhus och tar det lugnt så ska det någ gå bra 🙂


   
SvaraCitera