Aviseringar
Rensa alla

Ensam igen?


mynona

Julitaatiluj:

för han vet typ inget om färg, kläder å all skit tjejsnack som en tjej behöver, och om jag vill prata med en kille jag litar på så har jag ju en, det är liksom det tjejiga prat som saknas..

I så fall är det ju inte en tjej som sådan du söker, utan en person att "tjejsnacka" med. Sådant finns det även killar som duger till, och inte alla tjejer som gör. Du söker efter en speciell slags tjej. Var bara glad och trevlig och säg sådant folk alltid säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

och säg sådant folk alltid säger.

"hur mår du? "hahahaa vad roligt!!" "ånej vad trist :(" "hejhej" "hälsa X!!"

med dessa fraser och or´d klarar du dig GALANT


   
SvaraCitera
mynona

isola:

med dessa fraser och or´d klarar du dig GALANT

Ja, faktiskt: verka bara glad och trevlig och strö sådana fraser omkring dig. Mer personlig kan du bli senare, när du har identifierad någon/några som tycks vara på samma våglängd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

för en kille tänker annorlunda,
för han vet typ inget om färg, kläder å all skit tjejsnack som en tjej behöver, och om jag vill prata med en kille jag litar på så har jag ju en, det är liksom det tjejiga prat som saknas..

Av någon anledning är jag inte övertygad. [zzz]

mynona:

utan en person att "tjejsnacka" med

[love]


   
SvaraCitera
mynona

Ensamvargen:

[love]

Ja, det är kanske enklast att säga att man helt enkelt söker efter en person med vissa intressen. [y]


   
SvaraCitera

Bli buktalare så kan du prata med dina egna vänner.

Sån jävla bra idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner igen situationen. Men det brukar lösa sig, även om man inte tror det. [smile]


   
SvaraCitera

Börja med att ty säga hej och det måste ju liksom vara flera som känner exakt samma sak och det lättar ju bara för dom om du börjar prata med dom och de kommer bara bli lättare och lättare ju längre in i terminen som du kommer [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hälsa på männsikor o typ skratta o le [smile] människor som gör de, de e sånna man vill umgås med [smile] Sen va lixom bara allmänt trevlig o social lixom så går allt bra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va jätte social så går det nog bra [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller om du ser någon som sitter ensam så kan du ge henne en chans och prata med henne. för det gjorde jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte det kommer bli några problem. Det brukar det inte vara. Skolan brukar dessutom fixa vissa aktiviteter så man lär känna varandra lite i början.

Om inte annat kan du ju bjuda hem alla till dig och ha en fet fest [y]


   
SvaraCitera