Aviseringar
Rensa alla

ENSAMAST!!!?!?


Ämnesstartare

Asså äre bara jag som könner mej sjukt ensam D:
och nu är det lixom inte typ "är 14 och har ingen kille/tjej VAD SKA JAG GÖRA!" visst det skulle ju oxå va trevligt men nu snackar vi i första hand om lixom vänner i allmänhet. Jag har nästan inga vänner och som jag har har jag k'nnt hela livet. Jag har en kompis i skolan som jag är med men hon har skit mycket vänner utanfölr skolan som hon festar med och gör massa saker med , dessutom är hon nästan aldrig i skolan.
Så sen är det nästan ingen som jag känner speciellt bra. Utanför skolan har jag en kompis som är ett år äldre och hon är min bästa vän men jag vet att jag inte är hennes. Eller asså jag är väl en av dom men jag är ingen hon frågar i första hand lixom om jag vill hitta på nåt osv... det är i princip mina ända stabila vänner och hon i skolan vet jag inte var jag har fast vi könner varann skit bra . Börjar gå dåligt i skoln nu oxå p.g.a det här och jag går ofta hem. Så börjar jag känna mej fulare och fulareoch tror att mitt utséende är anledningen till att jag får så få vänner. Jag pallar fan inte leva så här längre. Är snart 15 och är typ hemma varge helg, har inget att göra på lovet osv.. är en rätt så kul och trevlig person i allmänhet och det är ingen som tycker illa om mej . Jag syns bara inte helt enkelt..npn som känner igen sig ?


   
Citera

Kan du inte umgås med mamma då?[sad]


   
SvaraCitera

vet precis hur det känns det där
är 20 har inga vänner och har aldrig haft


   
SvaraCitera

Oj...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du inte umgås med mamma då?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vet precis hur det känns det där
är 20 har inga vänner och har aldrig haft

Typisk um:are


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kan du inte umgås med mamma då?

HA-HA jag vet att du tycker jag är en jävla tönt som tycker synd om mej själv , skulle jahg oxå tycka om jag lästa inlägget men undrar ärligt om det finns NÅN annan i heöa världen som känner likadant :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Typisk um:are

va fan är um:are?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepman:

va fan är um:are?

sånna som hänger på um?


   
SvaraCitera

Engagera dig i nån förening eller sport. Hitta bara nått som passar dig! Och fråga din kompis i skolan om du kan hänga med henne på en fest nån gång.


   
SvaraCitera

stepman:

HA-HA jag vet att du tycker jag är en jävla tönt som tycker synd om mej själv , skulle jahg oxå tycka om jag lästa inlägget men undrar ärligt om det finns NÅN annan i heöa världen som känner likadant :S

haha vafan, tycker inte alls du är en tönt[shake]
men ja, finns nog rätt många som känner som du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Oj...

varu ironisk nu eller ?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror absolut inte att du är ensam. Tror det är så för rätt många i den åldern. Hade inte heller så många vänner på högstadiet.. Men det var något som kom för mig. Kanske är det ngåot som kommer för dig också [smile] Och ditt utseende har Ingenting med det att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

sånna som hänger på um?

kan hålla med om att det är lite tragiskt när man är 20 men kan ändå sympatisera med han....[party]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Typisk um:are

nä skulle jag vara en sån


   
SvaraCitera