Aviseringar
Rensa alla

Ensamhet


Ämnesstartare

Usch, hatar det ordet! Men hur annars ska man beskriva det jag känner.
Jag har inte lätt för att gå fram och prata med okända och jag har inte några kompisar som gillar att gå på krogen, där man med vissa hjälpmedel kan få lite mer mod [cute]

Det finns flera tekniker som säkert skulle fungera om man skulle gå fram till någon som sitter ensam och gör något, men har ingen aning om hur man ska göra om man ska försöka ragga på en tjej som är i en grupp.
Några förslag? [love]

*raderat*


   
Citera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Hitta ett drinkluder och bjud på en massa drinkar tills hon blir så full så hon tycker om dig. Då lär du få ligga.


   
SvaraCitera

går icke


   
SvaraCitera

Changeling:

där man med vissa hjälpmedel kan få lite mer mod [cute]

falskt mod är ju bara såååå..inte bra [rolleyes]
finns andra ställen än krogen att hänga på faktiskt [y]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Changeling:

men har ingen aning om hur man ska göra om man ska försöka ragga på en tjej som är i en grupp.

Det där är svårt för dom flesta. Du måste vara riktigt full eller ha riktigt bra självförtroende för det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kontaktannonser inte tillåtet på forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Kontaktannonser inte tillåtet på forumet.

Okej det visste jag inte om [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Det där är svårt för dom flesta. Du måste vara riktigt full eller ha riktigt bra självförtroende för det där.

Det där är svinlätt, för mig iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

finns andra ställen än krogen att hänga på faktiskt [y]

Såsom? [crazy]
(Inte för att jag är på krogen, har varit på studentbaren någon enstaka gång under de två år jag studerat hittills, då beställt Pepsi, 7Up eller alkoholfri öl [crazy])


   
SvaraCitera

minutz3:

Såsom?

med polarna hemma hos sig/dem, park, lira fotboll ngnstans etc etc etc :p finns ju massor av ställen 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

med polarna hemma hos sig/dem, park, lira fotboll ngnstans etc etc etc :p finns ju massor av ställen 😛

Hänga i parken med alkisarna? [wink]


   
SvaraCitera

minutz3:

Hänga i parken med alkisarna? [wink]

har du något emot dem?
inget fel med att snacka med nya människor eller?
Sen brukar en park ha fler än en bänk :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

har du något emot dem?

Förutom att de kan vara aggressiva och ibland letar efter en anledning att drämma till folk i närheten och det faktum att de förmodligen har förlorat sina vänner och familj tack vare flaskan - nej.

LightInDarkness:

inget fel med att snacka med nya människor eller?

Image


   
SvaraCitera