Aviseringar
Rensa alla

ENSAMHET


theooz
Ämnesstartare

Hur ofta känner ni er ensamma? Hur stark är känslan? Vad beror det på tror ni?

Handlar alltså bara om känslan, inte vare sig ni faktiskt är ensamma eller inte!

Lider själv av 'kronisk' ensamhet så vore kul att se hur andra har det.


   
Citera

theooz: aldrig


   
SvaraCitera
theooz
Ämnesstartare

Asstriid:

sköööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööönt då


   
SvaraCitera

theooz:

sköööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööönt då

minst sagt ja


   
SvaraCitera

theooz: Ofta


   
SvaraCitera

Inte särskilt ofta
Eller väldigt ofta om det gäller annat än socialt


   
SvaraCitera

Kände mig ensam på sommarloven efter skolan men mest för att schemat tog slut.


   
SvaraCitera
M04
 M04

Hela tiden, vare sig jag e själv, med 2pers eller i klassen men 20+ pers,med familjen osv.. känslan e alltid där å är jättestark, kan bero på ångesten iof, eller så beror ångesten pga den känslan..hm vet inte helt,, 


   
SvaraCitera

Det beror väl på, det är väl allt ifrån att jag känner mig ensam ibland till ofta. Klart att jag vill träffa kompisar ofta eller nått. Sen så känner jag mig ensam för att jag är singel och det suger ju, när det kommer till det kan jag känna mig ensam ganska ofta.


   
SvaraCitera