Aviseringar
Rensa alla

Ensamhetsundersökning


Ämnesstartare

isola:

Med andra (Du röstade på detta alternativ)

isola:

MED EN PERSON TILL

Gissa vem [blush]


   
SvaraCitera

isola:

Med andra (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Med andra (Du röstade på detta alternativ)

Om andra är synonymt med fästmannen, vill säga. Annars tror jag att ensam är att föredra.


   
SvaraCitera
Åtta

mediakatt:

Om andra är synonymt med fästmannen, vill säga.

Innebär detta att ni ämnar ingå äktenskap inom en nära förestående framtid, eller använder du ordet "fästman" mer som synonym till pojkvän och/eller sambo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Innebär detta att ni ämnar ingå äktenskap inom en nära förestående framtid, eller använder du ordet "fästman" mer som synonym till pojkvän och/eller sambo?

Det innebär att vi ämnar ingå äktenskap när ekonomiska omständigheter tillåter, vilket förhoppningsvis blir under kommande år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det innebär att vi ämnar ingå äktenskap när ekonomiska omständigheter tillåter, vilket förhoppningsvis blir under kommande år.

Fint! Men jävlar vad jag har svårt att föreställa mig Leijonsparf på ett bröllop.


   
SvaraCitera
Åtta

mediakatt:

Det innebär att vi ämnar ingå äktenskap när ekonomiska omständigheter tillåter, vilket förhoppningsvis blir under kommande år.

Spännande! Misstänker att ni då blir UMs första gifta par. Stor ära, vill jag påstå. Lova att delge oss eventuella fotografier/videoinspelningar.


   
SvaraCitera

isola:

Med katter (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Med andra (Du röstade på detta alternativ)

men måste få ha ett eget rum typ, eller iaf ett rum jag kan dra mig tillbaka till emellanåt [blush]
vill helst inte bo ensam för jag skulle vara livrädd på nätterna och paranoid hela tiden. iaf i början, man vänjer sig kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Med andra (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

Med andra (Du röstade på detta alternativ)
men måste få ha ett eget rum typ, eller iaf ett rum jag kan dra mig tillbaka till emellanåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Spännande! Misstänker att ni då blir UMs första gifta par. Stor ära, vill jag påstå. Lova att delge oss eventuella fotografier/videoinspelningar.

Det låter relativt sannolikt, såvida ingen annan hinner före.

respons:

Fint! Men jävlar vad jag har svårt att föreställa mig Leijonsparf på ett bröllop.

Det är nog för att du bara träffat honom när han varit dräggfull. Tänker jag mig, i vart fall. Oavsett vilket så lär det bli borglig vigsel, så det kanske underlättar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det är nog för att du bara träffat honom när han varit dräggfull.

Antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Med annan (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Med andra (Du röstade på detta alternativ)

Med typ 1 person till tror jag är bäst för mig. En som är lagom stökig och dålig på att laga mat. [smile]


   
SvaraCitera