Aviseringar
Rensa alla

Ensamvargen


Ämnesstartare

Jag har en skrivare här som enligt utsago inte funkar. Det är en gammal persons gamla skrivare. Den fungerar inte för att "den inte funkar med nya datorer". Ytterligare problembeskrivning saknas.

Vill du ha? Kan du få den att funka?


   
Citera
Ämnesetiketter

prova att leta upp drivers till den? då brukar de funka även om de är jättegamla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

prova att leta upp drivers till den? då brukar de funka även om de är jättegamla.

Ja, jag tänkte mig det. Den här gamla människan som handhar den här gamla skrivaren verkar sjukt inne på att övertala mig om att jag INTE ska ta den då den enligt utsago är skräp, och jag mäktar inte tjata mer med den nu.

Kan det vara någon annan skit med denna skrivare som kan relatera till "funkar inte med nya datorer", som är pissejobbigt och gör den ovärd att släpa, eller. Har ingen koll.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

.Vill du ha? Kan du få den att funka?

No. Yes.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Vill du ha? Kan du få den att funka?

Vet du vad den heter? Vilket märke och modell? [blush] Finns ju risk att den kör på typ nån gammal typ av bläckpatroner som inte går att få tag på eller nåt sådant. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Vet du vad den heter? Vilket märke och modell? Finns ju risk att den kör på typ nån gammal typ av bläckpatroner som inte går att få tag på eller nåt sådant.

Venne. Tror inte jag hinner kolla. Annars finns det nog patroner i, en kan ju köra slut på dem, i alla fall!


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Venne. Tror inte jag hinner kolla. Annars finns det nog patroner i, en kan ju köra slut på dem, i alla fall!

Hur transporterar du den? [blush] Kommer det bli jobbigt? Kommer vi ha stor nytta av den? [blush]


   
SvaraCitera

Om den är gammal så har den med stor sannolikhet inte rätt gränssnitt för din dator.(dvs inte usb) och då kan du glömma


   
SvaraCitera

Använd den inte...ifall den är farlig..[chocked]


   
SvaraCitera

Vad ska man med en gammal skrivare till? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Om den är gammal så har den med stor sannolikhet inte rätt gränssnitt för din dator.(dvs inte usb) och då kan du glömma

gammal är den inte. Men jag tog den inte. Jobbigt att bära.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera