Aviseringar
Rensa alla

Ensamvargen - lurad, bedrägen, älskad.


Ämnesstartare

Så satt man där med darrande fingrar, en god väns försäkrande ord ringandes i öronen. Och man tvingar ur sig, skriftligt, ett litet och blygt: "Öh, alltså du, jag är, by the way, kär i dig."

Tre sekunder senare, universum imploderar, allt blir svart, i den påföljande ljusshowen går du igen varenda solo du hört med pink floyd, genom orden: "Jag med!"

Förvirring, vad var det just hon sade? Förstod jag det där rätt? Nej. Omöjligt. Jag är hennes vän. Hon är kär i killen som har samma namn som jag men går i ettan och inte i tvåan.

Förtydligande, efter tillfällig förvirring återupplivas jag, allt, världen, universum, 42: "Jag menade att jag gillar dig." säger hon.

Diskutera att ensamvargen nu mer är kär i en sjukt awesome person som är kär i mig och som kallar mig för en sjukt awesome person, och tillsammans så strålar vi ut en sjukt awesome aura som rör allt och som får oss att se phett awesome ut.

Peace. [love]


   
Citera
Ämnesstartare

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh va fint [love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men axel prata med mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party][love]


   
SvaraCitera
Åtta

Fräsigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och ja, förlåt Stringis. För att jag inte har nämnt något. Saker tog en helt oväntad vändning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag

vill

också

vara

kär

.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek är bara skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysigt [cute]

feel:

jag

vill

också

vara

kär

.

Jag

med

.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Och ja, förlåt Stringis. För att jag inte har nämnt något. Saker tog en helt oväntad vändning.

Ska skryta med att du skvallrar till mig då, HA! [party]


   
SvaraCitera