Aviseringar
Rensa alla

Epilator på Puppiluran


Ämnesstartare

någon som testat?
hur ont gjorde det på en skala från 1-10?
Vart det bra resultat?

Tycker min epilator ser väldigt lockande ut nu när jag inte orkar raka mig


   
Citera

Puppiluran, haha [love]


   
SvaraCitera

Trodde att "Puppiluran" var ngn affär[shake]


   
SvaraCitera

Do it, vill höra rapporten.


   
SvaraCitera

puppiluran [love][love][love]


   
SvaraCitera

Jag har också funderat på det. Men nej. Håller mig till min hårborttagningskräm, det är smärtfritt. [cool]


   
SvaraCitera

Puppiluran [love][love]


   
SvaraCitera

Jag har bara gjort det vid bikinilinjen. Om man kör benen först och sedan låren så känner man till slut inte puppiluran när man väl är där.


   
SvaraCitera

Puppiluran [n]


   
SvaraCitera

agitation:

Jag har bara gjort det vid bikinilinjen. Om man kör benen först och sedan låren så känner man till slut inte puppiluran när man väl är där.

Funkar de bra eller? Alltid undrat hur en epilator fungerar och om det blir bra. Är det som att vaxa eller?


   
SvaraCitera

AndyH:

Funkar de bra eller? Alltid undrat hur en epilator fungerar och om det blir bra. Är det som att vaxa eller?

Visst fungerar det. Det är lättare än att vaxa fast man får köra flera dagar på raken eftersom den inte tar allt hår på en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fugate:

någon som testat?
hur ont gjorde det på en skala från 1-10?
Vart det bra resultat?

jag har testat
det gör ont, men det beror väl på vad man har för smärt tröskel [crazy]
jag har funderar på att testa andra saker som hårborttagnings kräm [smile] för att slippa smärtan, för det gör ont asså, det ingen känsla man vill uppleva nästa dag,

Jorå det fungera : ) men för det mesta under armarna. Tråkigt nog så kan jag inte köra det på mina ben för efteråt så ser dom förjävliga ut rent ut sagt! det ser ut som någon misshandlat mina ben med kniv eller något [chocked] aja men, du får väl prova dig fram [smile] lycka till!


   
SvaraCitera
blum
 blum

det gör ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej it's done, jag FÖRSÖKTE iaf använda epilatorn
så nu är halva puppiluran ren och fin och andra halvan inte[cry]


   
SvaraCitera

Fugate:

så nu är halva puppiluran ren och fin och andra halvan inte[cry]

Usch så det låter


   
SvaraCitera