Aviseringar
Rensa alla

Epilator på Puppiluran


Fugate:

så nu är halva puppiluran ren och fin och andra halvan inte[cry]

pics?[blush][wink][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha mulat puppa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Det är lättare än att vaxa fast man får köra flera dagar på raken eftersom den inte tar allt hår på en gång.

Den tar ju visst allt på en gång, men man måste låta håret växa ut innan.

Skulle aldrig våga epilera puppilurran, jag klarar knappt av benen. Jag ångrar som fan att jag ens rakar benen för håret har blivit väldigt tjockt och stickit av allt rakande så det gör skitont när man väl ska epilera, mycket ondare än att epilera t.ex. armarna/under armarna som jag inte har rakat tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Det är lättare än att vaxa fast man får köra flera dagar på raken eftersom den inte tar allt hår på en gång.

Den tar ju visst allt på en gång, men man måste låta håret växa ut innan.

Skulle aldrig våga epilera puppilurran, jag klarar knappt av benen. Jag ångrar som fan att jag ens rakar benen för håret har blivit väldigt tjockt och stickit av allt rakande så det gör skitont när man väl ska epilera, mycket ondare än att epilera t.ex. armarna/under armarna som jag inte har rakat tidigare.


   
SvaraCitera

hur funkar hårborttagningskräm?


   
SvaraCitera

louie:

hur funkar hårborttagningskräm?

Om du har hår där som är ganska långa så funkar det bra och känns inte


   
SvaraCitera

Sagitta:

Om du har hår där som är ganska långa så funkar det bra och känns inte

låter bra, var kan denna mirakelkräm återfinnas? något märke som fungerar extra bra osv?


   
SvaraCitera
Correh

Jag och exet testade en gång, eller två gånger, en gång nyktra, sen tänkte vi supa ner oss och bli avdomnade, men då gjorde det fan ännu ondare.

Skala 1-10 på pillesnoppen, 10.
puppiluran vet jag inte, men hon körde inte ens halva innan hon grät så det var nog lika.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Jag har också funderat på det. Men nej. Håller mig till min hårborttagningskräm, det är smärtfritt. [cool]

tar det bort allt? vilken sort?


   
SvaraCitera

det gör jävligt ont. [sad]


   
SvaraCitera

louie:

låter bra, var kan denna mirakelkräm återfinnas? något märke som fungerar extra bra osv?

Ingen aning, har inte kvar, men det var inte lyx minns jag


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

tar det bort allt? vilken sort?

en grön från veet. Det blir inte helt slätt, men inga "razor bumps" Har dock gått över till hyvel igen nu, eftersom jag råkade glömma ta bort så det blev lite för långt och stubben irriterade huden, men ska börja igen så snart jag fått bukt med det.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

en grön från veet. Det blir inte helt slätt, men inga "razor bumps" Har dock gått över till hyvel igen nu, eftersom jag råkade glömma ta bort så det blev lite för långt och stubben irriterade huden, men ska börja igen så snart jag fått bukt med det.

hm okej.

jag vaxade bikinilinjen för något år sedan ett par gånger, och då fick jag några sånna ingrown hairs liksom, och jag har försökt peta ut dem och ibland går det men jag har fortfarande kvar lite röda prickar och de är ju liksom precis överst så de syns lite om jag har låga trosor och JAG HAR ALDRIG RAKAT. blir så sur :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har testat hårbortagnings medel på benen, Weet.. Klarade inte av det, (höll på att spy) jag vet att jag är en mes men vill man ha insmord äggmök på benen så be my guest[crazy]


   
SvaraCitera

har också testat det är bara att suck it up och köra på tillslut känns det inte så mycket, man vänjer sig [rolleyes]


   
SvaraCitera