Aviseringar
Rensa alla

Epilepsionani


Ämnesstartare

Jag kände mig tvungen att dela med mig av det här..
Jag har epilepsi, och för länge sedan satt jag och porrsurfade. Då fick jag ett epileptiskt anfall och vaknade med att alla stod böjda över mig och jag fick åka ambulans (med sirener, tjoho![smile]).
Jag hade alltså blivit upptäckt med at porrsurfa.

Några dagar senare hände något ännu värre:
Jag skulle precis gå in i duschen då jag kände mig sugen på att onanera, så jag klär av mig och sätter mig i vårat tomma badkar för att prova något nytt.

Jag sätter igång och sitter där några minuter innan jag blir styv som en planka, medvetslös och börjar rycka i varenda muskel.
Ett till anfall. Upptäckt då jag onanerar. Åka till sjukhuset i bara kalsonger och handduk. Jätteskoj.

Ett tips är då att ge fan i att onanera då ni har epilepsi[crazy]


   
Citera

näää fy stackars


   
SvaraCitera

Haha, känner mig elak när man småskrattar åt det.
Fyfan va trist. [chocked]


   
SvaraCitera

ord kan inte beskriva. orkar inte leta bild.

pwn.


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Nä, det var botten! haha, förlåt att jag skrattar, har gummal är du btw?


   
SvaraCitera

XD

Vem "hittade" dig då?


   
SvaraCitera

[tard][tard]


   
SvaraCitera

Om du är oskuld ser jag väldigt mycket fram emot tråden där du berättar hur det gick när du förlorade den.


   
SvaraCitera

Åfyfan.


   
SvaraCitera

Lmfao.


   
SvaraCitera

lolz, inte för att vara dum men låter lite roligt^^
Men ofta du inte vaknar upp efter ett tag? eller kommer de så fort de hör något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyll:

Om du är oskuld ser jag väldigt mycket fram emot tråden där du berättar hur det gick när du förlorade den.

Haha, ja jag hoppas det blir nåt att minnas[crazy]

Nickynamo:

Vem "hittade" dig då?

Far min.

Erkowich:

Men ofta du inte vaknar upp efter ett tag? eller kommer de så fort de hör något?

Jag vet inte om det är så på alla, men mina stämband går loss för kung och fosterland precis innan jag får anfallet.


   
SvaraCitera

Rakbladsröv:

Jag vet inte om det är så på alla, men mina stämband går loss för kung och fosterland precis innan jag får anfallet.

inte nice o.O


   
SvaraCitera