Aviseringar
Rensa alla

Epilering


isola:

Kille (Du röstade på detta alternativ)

isola:

Jag har inte testat

pga jag gissar att det är bättre att vaxa. vaxa funkar super 100% bra mot "generande hårväxt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som någon slags ond framtidsrobot [sad]


   
SvaraCitera

McLuver:

Låter som någon slags ond framtidsrobot [sad]

Alien vs epilator


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Alien vs epilator

Epilator 2: Judgment Day


   
SvaraCitera

McLuver:

Epilator 2: Judgment Day

Epilator attacks


   
SvaraCitera

isola:

Jag har epilerat mig och det blev bra (Du röstade på detta alternativ)

Braun har en som man kan anvanda i duschen/badet som ar valdigt bra. Den ar ocksa uppladdningsbar vilket ar bra om man ska ha med den pa semestern eller sa. Jag epilerar benen och under armarna. Det gor ont forsta tva-tre gangerna, efter det ar strana sa tunna och fa att det gar fort och latt och smartfritt. Det ar olika hur ofta man maste/ville epilera men jag behover gora det en eller tva ganger i manaden.


   
SvaraCitera

Har en väldigt gammal från Braun silk epil (nåt sånt).. Har haft den i säkert 7-8 år och den fungerar fortfarande lika bra. Brukar dock inte använda sen så ofta för att det tar tid och gör ont. Ångrar mig som fan att jag ens började raka innan för det gör ännu ondare på ställen som man tidigare rakat, för att hårstråna blivit grövre av rakningen [n] .. Däremot när man väl tagit sig i kragen och epilerat så blir resultatet jättebra och håller i ett par veckor.


   
SvaraCitera

youmademe:

haft den i säkert 7-8 år och den fungerar fortfarande lika bra.

kan väl tillägga att det egentligen är mammas.. brukar sno den från henne för hon använder den knappt [crazy]


   
SvaraCitera
blum
 blum

isola:

Jag har epilerat mig och det blev bra (Du röstade på detta alternativ)

Fast den missar en del korta strån och det gör lite ont i början. Låter man bara håren bli tillräckligt långa funkar det dock fint, det håller länge och man slipper kladd och sånt. Skulle köpa en egen om de inte var så svinigt dyra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag har epilerat mig och det blev bra (Du röstade på detta alternativ)

Har nog den som du har på bilden. Det gör ju sjuhelvetes ont de fem första gångerna plus att man måste raka efteråt om man vill ha bort alla hårstrån. Man måste även rensa den rätt ofta, vilket gör att man gör avbrott, så jag brukar föredra vaxning.

Men det går relativt snabbt och man får ju mindre hår. Eller jag har i alla fall inga björniga ben längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men det går relativt snabbt och man får ju mindre hår. Eller jag har i alla fall inga björniga ben längre.

Men tycker ej att vaxremsorna får med allt på benen, även om man har lite längre hår än stubb.[sad]
Hur ofta behöver du epilera?


   
SvaraCitera

isola:

Men tycker ej att vaxremsorna får med allt på benen

använd varmvax


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

använd varmvax

Hade vax som man micrade förut, men det gjorde förjevvla ont ([cry]) samt lämnade vaxrester som var jättesvåra att få bort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har epilerat mig, och det blev inte bra (Du röstade på detta alternativ)

Ambivalent:

Gör så jävla ont,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

Har epilerat mig, och det blev inte bra

Om man bortser från smärtan då? *hoppas*


   
SvaraCitera