Aviseringar
Rensa alla

Er dag?


Ämnesstartare

Hur ser eran dag ut?
Berätta mer om era rutiner och hur eran vardag brukar se ut 🙂 ?


   
Citera
Smilen

Dricka öl och lyssna på musik, ja livet suger balle ibland.


   
SvaraCitera

vakna, um:a o lyssna på musik i duschen, fortsätta um:a vid datorn, äta ngt om jag har matlust, kissa typ, känna stress, lägga mig för 8+ timmar sömn, få ångest, ligga sömnlös i 4 timmar, somna, nytt dygn

så typ 


   
SvaraCitera
Smilen

S3ON:
vakna, um:a o lyssna på musik i duschen, fortsätta um:a vid datorn, äta ngt om jag har matlust, kissa typ, känna stress, lägga mig för 8+ timmar sömn, få ångest, ligga sömnlös i 4 timmar, somna, nytt dygn

så typ 

Jag kan inte lyssna på musik när jag duschar. Är rädd att telefonen ska gå sönder av fuktskador.


   
SvaraCitera

Vardagar: Vaknar, går till skolan, kommer hem, sitter vid datorn, går och lägger mig.
Helger: Vaknar, sitter vid datorn, ev. skolarbete, går och lägger mig.


   
SvaraCitera

Smilen:

Jag kan inte lyssna på musik när jag duschar. Är rädd att telefonen ska gå sönder av fuktskador.

Det är därför man har en Sony 


   
SvaraCitera

Smilen:

Jag kan inte lyssna på musik när jag duschar. Är rädd att telefonen ska gå sönder av fuktskador.

lägg den utanför duschen då i samma rum på ngn bänk med full volym lr ngt. min e sån där som marknadsförs vattentät, IP-klassificeringshokuspokustjosan-ish


   
SvaraCitera
Smilen

rogernw:

Det är därför man har en Sony 

Jag förstår, men nu har jag en samsung och den har 4x weakness mot vatten! Behövs inte mycket vatten för att paja den.


   
SvaraCitera
Smilen

Jag skulle duschat betydligt mera om jag kunde lyssna på musik där. Musik ska alltid finnas i mitt vakna jag. 


   
SvaraCitera
Smilen

Rihanna finns alltid i tankarna varje dag.


   
SvaraCitera

Smilen:

Jag förstår, men nu har jag en samsung och den har 4x weakness mot vatten! Behövs inte mycket vatten för att paja den.

Är den ny lr? S6? jag har s5 mini, s5 och s5 mini är vattentäta. :)) 


   
SvaraCitera
Smilen

S3ON:

Är den ny lr? S6? jag har s5 mini, s5 och s5 mini är vattentäta. :)) 

S4 core tror jag min heter. Hur lyssnar du på musik i duschen? Har du den på handfatet? 


   
SvaraCitera

Smilen:

Jag förstår, men nu har jag en samsung och den har 4x weakness mot vatten! Behövs inte mycket vatten för att paja den.

HAHAHA, lider med dig Hjärta


   
SvaraCitera
Smilen

rogernw:

HAHAHA, lider med dig Hjärta

Det är surt. Jag vill ha musik i duschen! Det är mer än ett ilandsproblem. Seriöst, det tar bort allt skönt med duschande över 10 minuter.


   
SvaraCitera

Smilen:

S4 core tror jag min heter. Hur lyssnar du på musik i duschen? Har du den på handfatet? 

har ett litet "hyllplan" ovanför handfatet, typ som en list som går ut från väggen. men ja, det funkar säkert utmärkt att ha den liggandes på handfatet också, men en handduk under lr så! 🙂 se till att högtalaren ligger uppåt ba. 


   
SvaraCitera